Robyn!

Tenkte jeg nesten måtte skrive litt om Robynkonserten jeg var på, på tirsdag. I alle fall når jeg ofret kameraet mitt for dere! Jeg mener, jeg prøvde å være en god blogger, men det likte ikke sikkerthetsvakten så godt, så han tok kameraet mitt da han så meg bruke det! Dere kan tenke dere jeg ble superstressa, men fikk det heldigvis igjen etter konserten. Utrolig nok!


//Antrekket for kvelden var kjole/topp og skinnjakke fra Guess. Bukse Gina Tricot og støvler fra Hunter.


// Eirik, meg og Sveinung!

Bortsett fra dette var konserten perfekt! Robyn klarer å skape et show og liv som jeg aldri har sett maken til. Jeg må innrømme at jeg likte denne konserten bedre enn Britney Spears konserten jeg var på i april! Og med tanke på at jeg digget den konserten, så sier det litt om hvor bra denne var!

Kan hende jeg liker henne så godt for sangene hennes bringer frem gode minner fra oppholdet mitt i USA. Da Annette kom på besøk og vi dro til Las Vegas, ble Robyn spilt hver kveld når vi sto foran speilet og skulle gjøre oss fine for kvelden. Sangene hennes får meg til å tenke på spenningen og forventningene jeg hadde før vi skulle dra ut i selveste Las Vegas, og jeg kan love dere at det var en herlig følelse!

Sangene hennes minner meg også om når jeg var på roadtrip med Lotus Elise, da vi skulle på vinsmaking i Napa. Den dagen var fantastisk, og det ble enda bedre med at Robyn sine sanger suste gjennom stereoanlegget og solstråler varmet ansiktet mitt! All den vinen jeg smakte på, gjorde ikke dagen noe mindre fin den heller!

Men nå føler jeg at jeg roter meg litt bort, dette innlegget skulle jo egentlig handle om Robynkonserten. Tok og filmet en liten snurt med mobilen min helt på slutten, når Robyn kom tilbake for å gjøre ekstranummeret. Kvaliteten er ikke den beste, men tror man får fram den gode stemninga som var der! Dessuten synger hun en av yndlingssangene min, “Hang with me” ♥

Har dere noen artister som minner dere om en god periode i livet?

7 kommentarer
    1. ja, maria arredondo! det var en tid der jeg var kjempefan av henne, så skulle hun ha gratiskonsert på et kjøpesenter, da ble jeg dødsglad, hahaha 🙂

    2. for en søt blogg <3
      kan vi ikke møtes ein gang?? syns du skriv så my viktig altså ;D
      hehe
      fint innlegg 😉

    3. Har vært på en Robyn konsert. Og det var den aller beste konserten i livet mitt hittil,men jeg er bare 12 år så det sier jo at jeg ikke har vært på så mange konserter heller da. Før hun skulle spille så sto jeg og de to bestevenninene mine i en time på første rad,for og forsikre oss om at vi sto fremst. Noen minutter før hun skulle ut å spille og sånt så kom en vakt og sa at han kanskje måtte be oss om å flytte oss,siden vi var de minste der og da kunne det bli litt mye å stå fremst. men vi fikk hoppe over et sånt gjære,og sitte på en stol sykt nært scenen! for en opplevelse <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg