Å møte noen..

.. For første gang kan være alt fra flaut og pinlig, til spennende og utrolig morsomt! I dag møtte jeg Charlothe for aller første gang, og vi hadde det skikkelig kult sammen. Selv om vi aldri har møtt hverandre før, føltes det ut som vi hadde vært venner i en lengre periode og vi kunne snakke sammen om absolutt alt uten at det ble pinlig eller dumt. Det at vi hadde så mye å snakke om kan vel komme av at vi har vært “blogg-venner” i nesten et år.

Var jeg betatt av en gutt da jeg bodde i USA var faktisk Charlothe en av de første som fikk vite det. Da sendte vi kodene meldinger til hverandre på blogg eller facebook, som de utenforstående kanskje ikke skjønte så mye av! Charlothe hadde bestandig så gode råd å komme med når jeg var fortvilet over at gutten brukte så lang tid på å svare. Dessuten var det godt å dele det men noen som egentlig ikke kjente meg. Da slipper man den dømmende tonen, og rådene blir kanskje mer objektive!

Charlothe var uansett ei skikkelig kul jente, og jeg håper det ikke er alt for lenge til vi møtes igjen! 

Hvordan er dere når dere møter nye mennekser?

19 kommentarer
    1. Jeg elsker å møte nye folk jeg 😀 uansett hvem det er.. men kjedelig hvis jeg og den andre er helt vidt forskjellige da og ikke har så mye å prate om:P

    2. så koselig!
      Samme “skjedde” med meg for ikke så lenge siden, jeg og ei jente jeg så vidt visste hvem var, begynte tilfeldigvis bare å snakke sammen på facebook av en eller annen grunn.. Etterhvert bestemte vi oss bare for å møtes, og etter det har vi snakket sammen på skype / mld / facebook stort sett hver dag! Ganske morsomt i grunn 🙂

    3. Nthåhå 😀 Hmm.. Når jeg treffer nye mennesker, så er det akkurat som det du beskriver, altså 😀 Hehe..
      Jeg fortsetter mer enn gjerne med (gode) råd og 😀 Gleder meg til å høre om neste uke 😀 Gleder meg såå til å se deg igjen, herlighet 😀 <3
      Ei, du, det var helt forferdelig bilde av meg. SEEEE DEN HOLDNINGEN, A!!!!! Hahahaha..

    4. oi, nå skvatt jeg! ch er en av mine aller beste venninner<3 så der skjøt du gullfuglen!:-)

    5. Jeg er som regel litt rolig og sjenert, til jeg blir litt bedre kjent med personen. Men akkurat sånn er litt morsomt, når man har snakket med personen kanskje over lenger tid, men aldri møtt personen face to face. Når man da møter personen, kan det være litt merkelig, og man kan få litt pinlig stillhet..

    6. Åh så utrolig gøy Hanna !:) Jeg pleier å prate en del, så pinlig stillhet er det lite av. Men av og til hender det jo jeg ikke får så god kontakt med folk, og da er det bare å smile fint 🙂 I stede for å gjøre det enda mer pinlig.

    7. Har en venninne jeg ble kjent med over nettet, vi snakket i 7 mnd og møttes. Var som om vi hadde møtt hverandre tusen ganger. Vi hadde det kjempe koselig sammen!

    8. Så koselig! Det varierer for meg, alt ettersom hvordan den andre personen er. Er h*n sjenert, blir jeg sjenert, er h*n utadvendt, blir jeg utadvent:) men som oftest er jeg smilendes, glad Og veldig pratsom. Og noe av det kjekkeste jeg vet er å bli kjent med nye folk! Elsker det 😀

    9. Jeg så deg på Trondheim torg i går. Jeg haddet utrolig lyst til å gå bort til deg, men hadde det for travelt…… Elsker bloggen din! : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg