Behind the scenes!

Hadde egentlig tenkt å smette inn et lite innlegg i går kveld, men tiden rakk ikke til og så endte jeg opp til Lise, ei jente i klassen min, i stedet for. Hadde det utrolig koselig der, og tiden bare fløy av sted. Haha, føler jeg har snakket en smule for mye om tid i det siste. Anyways, mange av dere klarte å gjette riktig i går. Jeg skulle på en liten photoshoot for en fotograf i Trondheim. Var kjempekoselig og vi tok utrolig mange kule og fine bilder! Jeg gleder meg skikkelig til han har redigert dem ferdig og sender bildene til meg!

Min kjære bror var med meg for å ta bilder til bloggen og filme en liten filmsnurt. Jeg må ha den snilleste broren som ofrer 3 timer av fredagskvelden sin for å være med lillesøster på photoshoot! Det er det ikke alle som ville ha gjort!

Uansett, her komme det noen behind the scenes photos fra gårsdagens shoot.


// Jeg liker det faktumet at skoene mine ligger slengt ved siden av!


// Å balansere på en fot i 15 cm hæler, var ingen lett sak kan jeg fortelle dere!


// Bildene måtte til nøye godkjenning. Viktig at begge parter er enig!


// Hanna, en vifte og en langt skjerf ble en ganske kul kombo. Gleder meg til å se resultatet!


Hva syns dere om bildene så langt?

15 kommentarer

Siste innlegg