A picture..

I gårkveld postet jeg dette bilde på facebook for å få til å laste det ned på mobilen slik at jeg kunne sende en natta-mms til en viss gutt med superkjekk dialekt! Lite visste jeg at dette bilde skulle gi meg så mange muligheter som det gjorde…

I løpet av sekunder tikket den første meldingen inn, som var fra en fyr som egentlig skrev noe upassende, men så hadde han en litt morsom tvist på den, så jeg lot det gå uten alt for mye kjefting. Dette er hva han skrev.

Deretter fikk jeg et tilbud fra en venninne om jeg ikke ville stå modell for henne, noe som var utrolig hyggelig! Stiller i alle fall opp om du trenger meg. Like etterpå blir jeg bedt ut på date av en fyr i Trondheim, og så blir jeg kontaktet av en annen fyr som vil ha meg med til syden om 3 uker! Shit, ble nesten litt for mye av det gode på en gang. Sydenturen hadde vært veldig gøy, men med vettet i behold kan jeg nok ikke takke ja. Får heller kose meg med et strandbilde fra La Manga!

Litt morsomt å tenke på at et lite bilde kan skape så mange “muligheter”. I alle fall når jeg egentlig hadde planlagt å slette det etter på. Fikk forresten ikke til å legge det inn på mobilen, så ble aldri noen natta-melding. Kanskje en annen gang!

Hva syns dere om bilde?

22 kommentarer

Siste innlegg