I’m coming home!

Nå sitter jeg på flyplassen i Stavanger og venter på å komme hjem til Trondheim. Det skal bli godt å komme bort fra farmors crapy internett! Har så vidt fått til å blogge denne helgen, for internetten har ikke vært helt på topp. Men bortsett fra dette er det litt sørgmodig å forlate Stavanger. Det har jo tross alt blitt mitt andre hjem!

Forresten, noen av dere har etterspurt  bilder av Daniel, men den oppgaven tror jeg er ganske umulig. Han liker ikke at jeg tar bilder av han, spesielt ikke hvis han vet at de havner på bloggen. Vi får heller se hva jeg får til å gjøre neste gang vi møtes!

Forresten, i det siste har jeg blogget om ulike tema hver søndag slik som kroppshår på gutter, sleepover og hva man skal gjøre i situasjoner der en gutt du ikke liker, liker deg. I disse innleggene drøfter jeg mine tanker og forteller om erfaringer jeg selv har hatt. Uansett, jeg tenkte å gjøre dette til et fast søndagstema, men da trenger jeg litt inspo fra dere om hva jeg skal skrive om. Hvilke tema vil dere høre om? Gjerne kom med masse forslag, så skal jeg prøve å snekre sammen underholdene innlegg.

Forslag til hvilke tema jeg skal skrive om?

29 kommentarer
    1. Heisann! Jeg vet at dette ikke har noe med innlegget å gjøre. Men hvor har du kjøpt kjolene med åpen rygg? Du skrev tidligere et innlegg om hvilke BHer du brukte til disse kjolene. Har du en hvit og en svart kjole? Hadde det vært mulig å legge ut en lenke eller noe som gjør at man kan se nærmere på disse kjolene og eventuelt kjøpe på nett (eller om du vet om en butikk som selger dem her i Norge)? Da hadde jeg blitt veldig glad, for det er flotte kjoler som skiller seg litt ut med den bare ryggen!
      Stor klem 🙂

    2. Gutter, kjærlighets sorg åssen du skal komme deg over en osv..
      få gutt som har knust ditt hjerte til å angre, hvordan få en gutt til å falle for deg:)

    3. Når dere drar på date, hvem betaler ? blir det ikke litt flaut, når du håper på at daten din skal betale også ja så må du betale eller noe sånt..
      Tror du at gutter liker kjønnshår.. ? der nede osv.

    4. Hadde vært morsomt å lese om hvordan du tror (fra dine erfaringer) gutter oppfører seg når de liker noen 🙂 Skulle gjerne hatt noen “tegn” å se etter for å vite om han liker deg eller ikke 🙂

    5. et tips jeg kunne tenkt var hvordan man skal shave seg på sommeren.. jeg skal på språkreise til sommeren i 3 uker og hadde vært fint å slippe å barbere hver dag og begynne å klø og sånn.. har du noen tips?
      har også prøvd å vokse men det vokser ut etter 2-3 dager og ender opp med inngrodde hår..

    6. Det bildet du har som profilbilde, er du veldig fornøyd med det eller? Jeg synst det ser ut som om du er veldig sjølvgod, det er bra, men ikke bra om du er det FOR mye. Bilde der er ett eksempel på det 😉

    7. Ayla; Snakk om å forhåndsdømme! Om du synes hun er det, får være din sak, men du trenger ikke kommentere det for det.
      Generelt gutter og forskjellige temaer rundt det, kanskje? 😀

    8. heia 🙂
      jeg vil gjerne at neste søndagsinnlegg skal handle om hvaman skal gjøre om en gutt prøver seg på deg og du ikke er helt sikker på om du vill, men egentli vill du 🙂 MEN føler at du ikke kan… :-p
      haha.. litt innviklet skrevet, men håper at du kansje har erfaringer på dette området, for det er noe av det kleineste jeg vet!

    9. Hvor er den genseren/ kjolen du har på deg på nederste bildet fra? Ser den bare så vidt, men synes den så fin ut 😉

    10. Du kan jo skrive om gutter og hvordan du får dem til å like og trenge DEG, ikke bare sex.
      Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg seriøst elsker en gutt som bor fem timer unna meg. Men jeg tror bare han liker kroppen min og sånn, ikke meg. Han vil bare snakke med meg face to face så det blir ikke så ofte. Noen tips?:)
      PS. elsker bloggen din!
      hilsen ei jente på 17

    11. Først og fremst hadde det vært kult å få lest om hvordan tankegangen til en gutt er, ikke den falske “når jeg så deg skjønte jeg at du var den ene” men mer den “fæle” sannhet hvis du skjønner, om hvordan gutter tenker når de ser pene jenter o.l. Vet dette varierer vel fra gutt til gutt, men boys will be boys – så det ligger så og si i naturen deres å tenke “koffert” om jenter allerede fra første gang de så jenta. (Tenker litt på filmen The ugly Truth her da)
      Skrive litt om dine erfaringer med the “badboys”/drittsekkene/playerne, deretter den “snille” osv. Og kanskje hvordan den beste måten å komme seg videre er? Om eldre/gjevnaldrede eller yngre gutter er “best” og hvor du syns grensen går med tanke på alder og slikt.

    12. hvordan et forhold med en gutt som er eldre en deg, kan påvirke deg ens.. vanskelig å forklare, men vil gjerne lese litt om forhold med eldre gutter 😉
      digger deg 😀

    13. Skriv om hvordan du skal ta det neste steget når du vet at både du og gutten liker hverandre, men ingen tørr spørre om og finne på noe! NEED HELP

    14. Kan du ikke skrive om hvordan man får et langdistanseforhold til å fungere? 🙂 Det hadde vært veldig fint å få høre dine tanker om det, siden du opplever det selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg