Cowboys and aliens!

Gårsdagens date gikk bedre enn forventet. Daniel og jeg dro på kino og så Cowboys and Aliens. En utrolig bra film vel og merke. Er utrolig lenge siden jeg har vært på en kinodate. Sist gang var i San Francisco sammen med en fyr jeg egentlig ikke ville på date med, men så hadde jeg ikke hjerte til å si nei. Hadde faktisk med meg Oda og hennes bestevenninne, i tilfelle alt skulle gå galt, noe som det heldigvis ikke gjorde. Uansett, noe av det beste med å dra på kino med noen du liker, bortsett fra selve filmen, er å holde hender. Vet ikke om det bare er meg som er ganske jentete, men det er noe utrolig spennende og koselig med det! Er dere ikke enig?

Resten av kvelden ble tilbragt med å drikke kakao og se på babybilder sammen med mammaen til Daniel. Har ikke ledd så mye på lenge, og det var utrolig koselig. Tror ikke Daniel var så fan av hele seansen da, men det får da bare være!

Noen andre som har sett cowboys aliens?

13 kommentarer

Siste innlegg