Happy birthday, Annette!

I dag har verdens beste jente bursdag, og da kan jeg ikke gjøre annet enn å dedikere et langt og spennende innlegg til henne. Man blir jo bare 21 år, once! Denne dagen er en dag vi begge har ventet på. Spesielt da vi sto i køen for å komme inn på det hotteste utestedet i Las Vegas og dørvakten sendte oss “hjem” fordi du ikke var gammel nok! Nå kunne vi dratt tilbake og slengt legitimasjonen din i trynet hans, og vist hvem som er sjef! Hehe, litt sensitiv på akkurat dette området skjønner dere!

Selv om vi ikke kom oss inn på akkurat den klubben, klarte vi å komme oss inn på mange andre. Og da vi var i Vegas hadde vi the time of our life! For dere som ikke leste bloggen min på den tiden jeg bodde i USA. Here’s a quicky: Jeg bodde i San Francisco, Annette kom på besøk fra Norge, og vi dro rundt omkring i USA i 3 uker. Første stopp var New York, og så avsluttet vi turen i Vegas!

Vi har så mange gode og latterfylte minner fra denne turen at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne. Det beste må nok bli den kvelden i Vegas da vi dro ut med britiske Chari og svenske Marcus! Jeg helt trollbundet av den britiske aksenten, og du mer påvirket av den svenske måten å snakke på. Selv om alle svenskene vi møtte den kvelden sa til oss at vi måtte prate engelsk med dem, for de skjønte absolutt ingenting av norsken vår. Trøndersk er da vel ikke såå vanskelig?

Eller kanskje den kvelden da vi møtte 4 gutter fra Rogaland? Den vil i alle fall aldri gå i glemmeboka. Spesielt ikke da du forsvant for meg og jeg måtte lete over hele Planet Hollywood Hotell for å finne deg! Eller, når jeg tenker meg om var det vel du som sprang hotellet rundt og letet, mens jeg satt i en rød sofa i den fineste suiten jeg har sett! Jeez, det var en morsom kveld!

Jeg må forresten ikke glemme av New York! Der hadde vi 6 uforglemmelige dager, som gjorde susen for hele USA-oppholdet. Vi ble kjent med så mange nye mennesker, opplevde en helt ny verden, og hadde det fantastisk hele veien! Husker du hvor stolte vi ble da vi kom inn på SL på egenhånd? Jeg bare, “Annetteee, nå puster vi inn samme luft som selveste Ed Westwick!”, “Ææh, jeg holder på å besvime av lykke!” Haha, ler litt når jeg tenker tilbake på den kvelden. Kan vel si jeg var en smule starstruck!

Uansett hvor vi er i verden, har vi det bestandig fabulous, og vi passer sammen som hånd i hanske! Du er den jeg kan være meg selv 100% ved, uten at du verken dømmer eller setter spørsmålstegn ved alt det rare jeg kan finne på å gjøre. Du støtter meg alltid, og bedre vennskap enn det vi to har kunne jeg ikke bedt om! Dessuten liker vi aldri de samme guttene, og det er et pluss. Da slipper vi tullete guttekrangler, og diskusjoner om hvem som har “første retten”!

Til slutt vil jeg runde av med å si gratulerer så mye med 21-årsdagen vennen! Når jeg kommer hjem fra Stavanger må vi feire som vi aldri har gjort før! Gleder meg allerede!

Du er den beste ♥

8 kommentarer

Siste innlegg