Kommentar 20 000!

Shiit, nå har jeg nådd 20 000 kommentarer. Tenkte ikke tidligere i dag, når jeg snakket om det, at jeg ville nå det i kveld. Men slik ble det altså! Har planlagt en tur til New York, men hvis den planen ikke går igjennom vil jeg reise til London. Blir det ikke noe av London heller, har jeg Madrid som en liten ekstraplan. Madrid er i alle fall gjennomførbart, og jeg har aldri vært der før, så kan hende jeg ender opp i hovedstaden i Spania i løpet av Oktober. Og da skal jeg ta med meg hjem en bloggave for å feire at jeg har nådd 20 000 kommentarer. Uansett, kommentar nummer 20 000 ble skrevet av Anna! 


aw, søt du er! Setter også veldig stor pris på alle de andre 19 999 kommentarene jeg har fått! Dere er de beste ♥

Runder av innlegget med yndlingssbildet fra Spania i sommer! Det var good times!

18 kommentarer

Siste innlegg