Sminkevideo – hverdagssminke

Endelig har jeg klart å ta meg litt sammen å redigere ferdig sminkevideoen jeg lovte dere for 2 uker siden. Er ikke til å legge skjul på at jeg er litt treg noen ganger, men får unnskylde meg med at jeg har ligget syk i en uke nå. Hvor spennende denne sminkevideoen er, vet jeg ikke, men siden så mange av dere har etterlyst en ny video tenkte jeg at det var på tide. Av alle mine 52 videoer som jeg har lastet opp på youtube, er det den forrige sminkevideoen min som har flest treff av alle. Over 18 000 forskjellige folk har sett den, og det er jo litt gøy. Og den har over 50 hyggelige og mindre hyggelige kommentarer. 

Anyways, nå er det denne videoen som gjelder. Tenkte at jeg skulle tillate meg selv å prate litt denne gangen, men har lagt på litt bakgrunnsmusikk slik at det ikke skal bli alt for kjedelig å se på. Kan hende det derfor blir litt vanskelig å skjønne hva jeg sier, men det får bare så være. Forresten, er ikke bestandig jeg sminker meg så mye hver dag. De fleste dager kutter jeg ut øyenskyggen! Men følte jeg måtte “overdrive” litt for at det i hele tatt skulle bli en sminkevideo!

 

Edit: produktene jeg bruker i videoen er:

Foundation: Guerlain aqua parue
Foundation 2: Clinique acne solutions
Concealer: Make up Store
Pudder: Clinique almost powder
Solpudder: Guerlain teracotta
Øyenskygge: Too Faced Naked Eye Shadow Palette
Koster: Make up Store (øyenskyggekoster) og Dior (pudderkost) 

Hva syns dere?

16 kommentarer
    1. Hei, følger med på bloggen din. Og jeg ELKSER alle kjolene dine, jeg skal på juleball på skolen til jul, og jeg lurte på om du hadde noen tips til fine kjoler fra nelly som kan passe ? : )
      PS: Fine tips!

    2. Dette minner meg om den tullesminkevideon til voe… Seriøst mye sminke! Hvem gjemmer du deg for? Husk at huden eldres mye fortere på folk som bruker så mye stasj på huden… Naturlig look er tingen. Tror ikke gutter synes det er digg å få brunkerm i fjeset bare ved å gi en jente en klem… Slapp av Hanna, du blir sikkert godtatt som naturlig sminka også. Fake your beauty…

    3. ble kjempefint ! 😀 bruker også sminke fra guerlain, elsker det merket 🙂 men ett spørsmål, hva heter fargen du bruker i ysl leppestiften? 🙂 digger bloggen, stå på 🙂

    4. Er du 15 eller 10 år? vanskelig å se -.- btw. ser du har fått deg nye kjoler, bra du tok det til deg! Gratulerer så mye 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg