I heart SAS!

Er det et flyselskap jeg virkelig liker i Norge så må det bli SAS. De har så mange forskjellige kampanjer de kan tilby, som for eksempel ungdomsbilletten! Det går ut på at du som er mellom 12 og 25 år kan bestille ungdomsbillett og få flyreisen mye billigere. Jeg må for eksempel bare betale 450 kroner for å komme meg til Stavanger, og med tanke på at jeg har planer om å dra dit en del i høst, er jeg veldig fornøyd med billettprisen. Ungdomsbillett hos SAS kan man bestille her.

Det som jeg liker aller best er at man får ha med 23 KG bagasje helt gratis! For meg som reiser med halve klesskapet mitt, er det en hyllest at jeg slipper å betale for det! 23 KG bagasje forbinder jeg med å reise til utlandet, men SAS gjør at jeg må revurdere den tankegangen! 


Nå høres det virkelig ut som jeg er helt gal etter å reklamere for SAS, men det er ikke tilfelle. Jeg er bare så utrolig godt fornøyd med servicen jeg får hos SAS, at jeg må bare dele det med dere. Dessuten har jeg nettopp bestilt meg en flybillett til Stavanger og da blir jeg ekstra kjærlig om jeg kan kalle det det! Føler Stavanger har blitt mitt andre hjem denne høsten, og jeg liker det!


( Utenfor hos farmor i sommer ♥ )

Flere enn meg som er fornøyd med SAS?

19 kommentarer

Siste innlegg