Breath!

Akurat nå finner jeg det veldig vanskelig å puste. I det ene øyeblikket sitter jeg og sipper over en gossip girl-episode, mens i det neste øyeblikk blir jeg helt gal over at jeg aldri får svar! Så kan det plutselig komme en god sang på spotify-listen min, og humøret skrus opp hundre hakk! Baah, disse humørsvingningene går meg virkelig på nervene! Hvorfor kan jeg ikke bare være frisk, og heller bruke tiden min på å lese, eller noe mer givende som å svare ferdig spørsmålene til spørsmålsrunden? Det er en del av dere som har etterlyst svarene, og de kommer så fort denne kroppen begynner å samarbeide med meg!

Så nettopp en gossip girl-episode hvor Blair ikke får viljen sin og begynner å furte! Det var akkurat som å se seg selv på film. Hun oppførte seg akkurat slik som jeg ville ha gjort. Hver gang jeg ikke får viljen min eller blir sur, slår jeg meg vrang og går fra alle sammen for å furte. Jeg har en eller annen rar oppfatning om at hvis jeg bare er ensom og alene lenge nok, vil noen synes synd på meg og så får jeg viljen min alikevel! Haha, ikke bestandig at det fungerer, men det er mye bedre enn å slå med dørene og hyle og skrike til halsen blir sår!

Hvordan er dere? Furter dere til vijlen deres, eller slår med dører og er vrang?

15 kommentarer
    1. Jeg er en av de som “wear her emotions on her face.” Folk kan absolutt se når jeg er lei meg eller trist over noe med en gang. Når det gjelder hvordan jeg oppfører meg så er det litt morsomt fordi jeg snakker masse til vanlig men når jeg er irritert eller sur over noe blir jeg bare stille fordi jeg vet ikke hva jeg skal si. Haha
      Sv: Tidsforskjellen er akkurast 12 timer! Så det er veldig lett å huske. Morgen der er kveld her og omvendt, men samme tid 🙂

    2. Leser gossipgirl bøkene, skal ønske meg hele serien til jul : p
      Nja, er jeg nok den som furter og ignorierer. Blir jeg sikkelig sint kan jeg finne på og slamre med døra eller rope, men det skjer ikke når jeg ikke får viljen min da <3 Søte bilder btw

    3. Haha, det varierer, men har furtet en del opp igjennom tenåra ja! 🙂
      Du er faktisk en av de få i verden som har fin profil, går det an?! 😉

    4. Følger med deg nå.. sitter også med humørsvingningene for tiden! 😛 vært sjuk ganske så lenge nå. ble kjempe sur istad fordi jeg måtte støvesuge så jah.. 😛 men går vell over ettervert! 🙂 God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg