90-tallsfest!

Kvelden skal tilbringes sammen med Annette på 90-tallsfest på samfundet! Vi skal på konsert med Dr. Bombay, og jeg gleder meg! Haha, kan ikke tro at jeg nettopp skrev det. Da jeg var mindre fikk jeg Dr. Bombay CDen av min kjære bror i bursdagsgave, og siden den gang har jeg alltid hatt sangene hans surrende rundt i hodet. Eller egentlig ikke, syns bare setningen klang så fint!

Jeg er ikke akkurat kledd for et 90-tallsparty, men det gidder jeg ikke å bry meg noe om. I dag er jeg for lite kreativ til å tenke 90-tallet og et eller annet fancy kostyme. Derfor går jeg for en nøytral look og velger å bruke den nye kjolen jeg kjøpte meg på H&M på fashioneventet på onsdag. Kjolen er sånn typisk kjærestekjole som Annette kaller det (forklaring: kjæresten liker at du går i en kjole som dekker puppene og utrigningen). Bare synd at jeg ikke har noen kjæreste som kan være stolt av meg da!

Men kanskje jeg møter prince charming i kveld. Who knows?

Hva skal dere i kveld?

14 kommentarer

Siste innlegg