Gleder meg til du blir min!

Jeg begynner å innse at jeg har et lite problem. Det begynner på S og slutter på hoppingproblem. Jeg mener, i løpet av den siste uken har jeg handlet 4 kjoler! 4 kjoler, hva skal jeg med alle sammen? Eller, det var kanskje et litt dumt spørsmål. Kjolegal som jeg er skal jeg bruke dem alle sammen til de er slitt og ugått på mote! Før likte jeg egentlig ikke å handle kjoler, men nå er det som jeg aldri får nok.

Meningen med dette innlegget var at jeg skulle fortelle dere om det nyeste kjolekjøpet mitt. Var gjennom en litt humpete vei før jeg kom meg i mål, men det var helt klart verdt det! Først gikk det ikke an å bestille kjolen, så jeg sendte mail til Jones & Jones (Jaa, det er en ny J&J kjole jeg har kjøpt!) og lurte på om jeg ikke kunne få bestille kjolen alikevel. 1 timere senere får jeg mail om at nå har de lagt ut kjolen for salg bare for meg (liker jeg å tro i alle fall). Og det beste med det hele var at de satt ned prisen på kjolen med 25 pund (220 kroner). It has to be my lucky day!

Tilsammen med frakt kostet kjolen 455 kroner, en pris jeg absolutt ikke skal klage på. Den vil forhåpentligvis dukke opp i postkassa mi i løpet av uken som kommer. Gleder meg allerede! Kjolen kan dere finne her.

Hva syns dere om kjolen?
Flere enn meg som er “kjolegal”?

14 kommentarer

Siste innlegg