What’s in my goodiebag?

Eventen i går var skikkelig gøy, selv om vi måtte stå i kø for å komme inn. Jeg hadde av en eller annen rar grunn på meg høye hæler, og jeg kan love dere at jeg fikk flashback til den gangen jeg sto 4 timer i kø for å komme inn på audition på Americas Next Top Model. Haha, minner! Anyways, når vi til slutt kom inn på H&M fikk vi servert cupcakes og vann. Yummie!

På eventen hadde de også to makeup artister som sminket for Max Factor, og siden Annette kjente hun ene, måtte vi nesten stille oss i kø for å bli sminket. Jeg hadde på min egen sminke, så hun fikk bare lov til å røre leppene mine. Fikk en gratis foundation fra max factor for at jeg stilte opp som prøvedukke. Det var jo snilt.

Kjøpte meg en kjole som jeg fikk 25 % avslag på, tenkte å bruke den i morgen når jeg skal ut med Annette, så da får dere se hvordan den ser ut. Antrekket fra i går er forresten den kjolen jeg fikk tilsendt feil fra nelly, og sko fra Bianco.

Da jeg ikke lenger klarte å gå på de høye hælene, tok vi kvelden og gikk hjem. Ved utgangen fikk vi utdelt en spennende goodiebag som var fylt opp med sminke fra max factor, en toalettmappe, Costumeblad og sjokolade.

Jeg trenger forresten ikke alt som lå i goodiebagen, så derfor tenkte jeg å gi det til en av dere. En negellakk, creamy blush og armbåd fra H&M. Alt dere trenger å gjøre er å like facebook siden min her, eller følg meg på Twitter her. Deretter legg igjen en kommentar under innlegget om at du har gjort det. Hvis du allerede følger meg, kan du bare legge igjen en kommentar om at du har lyst til å vinne. Både på facebooksiden og twitter linker jeg til alle innleggene som jeg poster på bloggen, så det kan være en fin måte å følge med på når jeg har postet noe nytt!

57 kommentarer

Siste innlegg