hannavaage.com!

Iih, nå har jeg nettopp kjøpt meg eget domene!

Kontoen vil ikke bli aktiv før om noen timer, men fra da av kan dere også finne meg på hannavaage.com. Jeg kommer til å blogge fra blogg.no, men syns det var litt kult å ha en egen dott.com-adresse, så derfor kjøpte jeg meg et eget domene. Dessuten er det vel enklere å skrive inn hannavaage.com, enn hannavaage.blogg.no. Man slipper et punktum og 4 bokstaver! Whihi!

Humøret mitt er i alle fall mye bedre! Skal oppdatere dere om nelly-saken i morgen. Har kontaktet forbrukerrådet så saken gikk til en helt annen level. Men forteller mer i morgen. Nå skal jeg lese litt om nervebaner før jeg får besøk av B! Det blir koselig!

Hva syns dere om at jeg har kjøpt meg eget domene?
Kommer dere til å bruke hannavaage.com eller hannavaage.blogg.no? 

Edit: Føler det ble litt forvirring jeg nå! Jeg skal fortsatt skrive på hannavaage.blogg.no. Den eneste forskjellen er at man kan skrive inn hannavaage.com og komme rett til hannavaage.blogg.no. Jeg har altså kjøpt rettighetene til hannavaage.com, slik at hvis du skriver inn den adressen kommer man rett til bloggen min. Kanskje litt komplisert. Det viktigste å tenke på er at jeg fortsatt skal skrive på hannavaage.blogg.no, man kan bare skrive inn to forskjellige adresser for å komme hit.

21 kommentarer

Siste innlegg