Audrey Hepburn!

I dag er jeg litt gladere enn i går. Jeg har fortsatt ikke fått ordnet opp med kjoleproblemet. Nelly sier de ikke har kjolen min på lager lenger, og at det ikke er noe de kan gjøre med det. Nå prøver jeg å få dem til å forstå at jeg skal ha tilbake pengene mine. (betalte 699 for en kjole som koster 349) men det virker ikke helt som de vil forstå meg! Men, det gidder jeg ikke å skrive noe mer om det nå. Vil heller fortelle om det fine bildet jeg har fått hengt opp i stua mi i dag. Bestilte meg en stor plakat av Audrey Hepburn, og i dag kom den. Så nå blir ikke Marilyn Monroe ensom lenger, nå har hun fått en bildekamerat. Det var i alle fall på tide. Veggene mine har vært så nakne helt siden jeg flyttet inn her. 

Nå mangler jeg bare et stort speil bak sofaen, så blir stua komplett!


Hva syns dere?

14 kommentarer

Siste innlegg