Sur!

Hver dag kan ikke være en dans på roser, og dagen i dag er så langt i fra det som du kan komme. Har i bunn og grunn stresset i hele dag, og ting har ikke helt gått min vei. Jeg skulle nok ha klart å leve med det, hadde bare ikke nelly gjort denne feilen mot meg! Dere husker kanskje at jeg bestilte meg en ny Jones & Jones-kjole på onsdag, og når jeg kom hjem på byåsen i dag lå det en pakke og ventet på meg i posten. Kjempespent river jeg pakken opp, og gleder meg til å ta på meg kjolen som ligger inni. Dere kan kanskje tenkte dere til hvor skuffet jeg ble når det ligger feil kjole i pakken! Feil kjole! Hvor vanskelig kan det være å sende rett vare til rett person? Jeg betalte 700 kroner for kjolen min, og i stedet får jeg tilsendt en kjole de har på salg til 349? Det kaller jeg dårlig service! 

Jeg har prøvd å kontakte nelly, men de har tydeligvis bare kundeservice på mail. Så jeg venter enda på svar fra dem. Ååh, jeg kjenner jeg blir så irritert. Ikke akkurat dette jeg trengte på dagen som var så dårlig fra før av. Hm, det eneste “positivet” i alt dette virrvarret var at kjolen de sendte feil, faktisk var ganske fin. Kanskje det blir så jeg ender opp med begge to!

Noen andre som har opplevd samme problem fra nelly før?
Hva syns dere om den andre kjolen? 

34 kommentarer
    1. Jeg hadde samme problemet med HM, bestilte 2 kjoler i forsjellige størrelser og fikk to ulike kjoler, hva skjer med det liksom? men den feil sendte var super fin og endte med at jeg fikk rabatt på den de sendte feil og fikk de to jeg skulle ha.

    2. Åh… den kjolen også var jo bare utrolig nydelig 🙂 Du burde kjøpe begge to, den var knallfin på deg!

    3. sååå kjipt:/ har ikk opplevd å få feil ting men jeg har opplevd felere ganger å få feil størrelse:/ og det er sååå irriteranes… hvorfor kan de ikke bare gjøre jobben sin litt mer igjennom tengt??? jaja håper du får den riktige kjolen til bake da 😉 men jeg syntes den andre var ganske fin den å da 😀

    4. Hei
      Så artig blogg!!
      Jeg driver litt reklame for min egen blogg! Om du får denne meldingen 2 ganger beklager jeg det, men jeg leser så mange flotte blogger at det noen ganger går litt i surr. Jeg vil at flest mulig skal få glede av tilbudet mitt!!
      Jeg er helsesøster og skriver en blogg til ungdom og unge mødre. Gi meg gjerne tilbakemelding på hva du synes. Om du vil kan du legge meg til som venn!!
      jeg svarer gjerne på spørsmål om du lurer på noe, eller tar opp temaer om flere lurer på det samme.
      Hilsen Hege

    5. Jepp!
      Jeg har to ganger fått feil kjole, alltid har det vært en MYE billigere kjole, å en annen gang bestilte jeg ett par svarte høyhælte sko, det jeg fikk i posten var akkurat lik modell – men de var KNÆSJ RØD. Ellers har jeg bestilt masse sminke fra blandt annet merke Too faced som jeg har betalt godt med penger for, å flere ganger har jeg fått knuste øyenskygger i posten.
      Syns hele Nelly.com virker litt på spisse useriøst.

    6. vet du hva jeg haaater nelly. elendig service..
      de overser mange av mailene, de sender feilprodukter eller så går det noen mnd før jeg får de..
      samme har ei veninne av meg, kusina mi og ei svensk ei irritert seg over og sikkert fler..
      bahr. skal aldri kjøpe der mer uansett hvor mye det frister!

    7. Jeg hadde nok blitt veldig irritert selv også, men det var jo faktisk en veldig søt kjole da 🙂 Så det er i hvertfall ikke den verste feilen de kunne ha gjort.

    8. JAAAAAAAAAA, jeg har opplevd det sammen og ble like irritert som deg!! Bestilte masse derfra for første gang i sommer, og når jeg fikk det fikk jeg en annen veske enn den jeg bestilte og feil str i skoene.. SYKT dårlig, kommer aldri til å bestille derfra igjen.

    9. åh jeg blir så frustrert av hvordan de driver firmaet sitt. Har fått rekning på en kjole jeg leverte tilbake hele 4(!!!!!!) ganger. igår fikk jeg to ulike brev om at det hadde gått til inkasso. En rekning på 250 kr og en på 183 kr. I ren frustrasjon betalte jeg begge, da det faen meg er umulig å få tak i dem. Kan me hånda på hjerte si at jeg ALDRI skal bestille fra Nelly igjen!!
      Et tips til deg Hanna: ikke betal på forhånd, de har jo 30 dagers åpent kjøp eller noe sånt. Det er best å ikke betale, få kjolen hjem, prøve den, og hvis den ikke passer sender du den bare tilbake og slipper å vente frustrert på tilbakebetaling. Ønsker deg lykke til søta:)

    10. vilde marie: Seriøst? Jeg blir så sjokkert over den DÅRLIGE servicen på nelly! Man skulle tro at de skulle holde orden på sakene sine, med tanke på at de er et ganske stort firma! Så du måtte betale for en kjole du leverte tilbake, som du altså ikke lenger har? Skjønner godt at du ikke vil bestille fra nelly igjen!

      Takk for tipset! Vet ikke hvordan det blir med meg og nelly fremover. Alt er avhengig om jeg får den rette kjolen min tilslutt!

      🙂

    11. Det er jo bare å sende den tilbake også får du den opprinnelige i posten om et par uker. Er ikke verre en det. Jeg fikk en jakke i feil størrelse, fylte ut det skjemaet til nelly, sendte den tilbake og fikk en ny i posten. Ikke noe større problem enn det.

    12. Jeg liker den andre kjolen din og 🙂 MEN FY FAN, FOR EN DÅRLIG SERVICE!!
      Send tilbake kjolen du fikk som plaster på såret, få igjen de 700, og så bestiller du deg den der til 349 :)) Makan til drittservice skal du lete lenge etter :S

    13. Las gjennom alle kommentarane her, og eg er glad for at eg ikkje har bestilt på nelly før. Sjølv om dette kanskje er berre den negative sida av nelly. Har ikkje høyrt negativt om dei før, så vart sjølv ganske sjokka.
      Men slike ting som det har skjedd med deg skal berre ikkje skje, må vere himla irriterande også! Håper at du får eit positivt svar frå nelly, og får kjolen din.

    14. Jeg fikk tilsendt en kjole i feil modell og den andre i feil størrelse sist fra Nelly…. Det var for dårlig syntes jeg. Tok kontakt med nelly og fikk et “standardsvar” der det sto at jeg skulle få 60 kroner avslag på min neste bestilling og at jeg skulle få tilbake pengene. Følte at det var veldig dårlig kundeservice allikevel om jeg fikk pengene tilbake.

    15. Har opplevd nesten det samme. Bestilte to kjoler, og når jeg hentet pakken på posten lå det bare én kjole der. Den andre var blitt utsolgt(etter at jeg hadde bestilt og betalt for den, merkelig nok). Prøvde å maile med dem, men det var nærmest umulig. Til slutt bare ga jeg opp! Nelly har elendig service, dessverre.

    16. ja, jeg måtte betale 433 kr totalt for en kjole jeg ikke har. Glemte å nevne at jeg leverte kjolen tilbake siste uken i JUUUUNII. Så nå to og en halv måned etter får jeg plutselig to(!) inkassobrev. Ikke advarsel, men dette hadde allerede gått inn til inkasso. Skal selv kontakte hjelp.
      Synes det er så dårlig gjort, og jeg blir sur av å tenke på hvor mange tusenlapper jeg har svidd av på Nelly.com.
      Merker på både min og din historie at det virker så rart hele greia. Nesten ubeskrivelig å skulle fortelle til andre.. Finnes en del forum også om mennesker som ikke er fornøyde med servicen, dette går tilbake til 2008 til og med.. Jaja, fuck them!
      ha en fin dag:) p.s fast leser fra NORGES beste by: STAVANGER:D

    17. Kjolen var jo fin 😀
      bare du får de pengene du skal ha igjen tilbake så kan du bare beholde den der, var super søt!

    18. Det samme skjedde med meg nettopp, hadde bestilt en suuuperfin kjole, så fikk jeg feil, så jeg leverte den tilbake og bestilte den samme kjolen som jeg først hadde bestilt på nytt igjwn, så fikk jeg feil på nytt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg