Danza kuduro – ala Herbjørn!

I går så fikk jeg som sagt besøk av tremenningene mine. Dere husker kanskje han lille søte gutten som sa: “I love you, don’t!” til meg? Han som springer rundt omkring og lekesloss hele tiden. Uansett, han hadde fått seg en ny yndlingssang og det første han sa til meg da han kom opp på rommet mitt var: “Hanna, kan du sette på den spanske sangen?” Først tenkte jeg. “Den spanske sangen.. Hvilken sang er det?” Men så slo det meg at det måtte jo være danza kuduro, og da jeg skrudde på sangen hoppet han i taket av glede! “Hanna, du måå sette på sånn film også. Sånn you-tu-greie.” Selvfølgelig fikk han viljen sin, så da ble det youtube og danza kuduro på full styrke. Resultatet av dette måtte jeg bare fange på film. Søtere enn dette blir det ikke!

Såå, hva syns dere!?

13 kommentarer

Siste innlegg