og vips så var den min!

Jeg vet jeg ikke trenger enda en kjole, eller et annet klesplagg for den sags skyld. Men når fristelsen blir for stor, så klarer jeg ikke å styre meg. En liten fugl hvisket meg i øret at de hadde fått inn Jones & Jones-kjolen jeg kjøpte i sommer i fargen svart, og da kunne jeg ikke dy meg! Den er så fin, så jeg gleder meg skikkelig til denne dumper ned i postkassa mi neste uke!

Shiit, Nelly har fjernet bildet av kjolen. Virker nesten som den ble utsolgt på minuttet! Det står i alle fall nå, 5 minutter etter at jeg kjøpte kjolen, at produktet er utgått. Her går det unna med nettshoppingen skjønner jeg! Jeg er bare sjeleglad for at jeg klarte å kapre meg én!

Dere skal få se masse nye bilder av den nye kjolen, når den kommer neste uke. Kjenner at jeg gleder meg litt allerede. Kjolegal, sa du?

Flere enn meg som liker Jones & Jones utrolig godt?

11 kommentarer

Siste innlegg