Mens du tenker koffert…

Og inne i denne lille beholderen finner man den her:

Dere skjønner vi fikk “godtepose” på skolen i dag, og inne i den fantes det en svart liten beholder. Syns slagordet var ganske fancy, så da måtte det nesten havne på bloggen. Dessuten er det jo faktisk veldig viktig å være sikker!
Uansett, tilbake til godteposen. Der fantes det mye annet snadder. De hadde fylt den opp med smash, kinder bueno, tyggegummi, nøtteblanding og wasa knekkebrød. De hadde også mer praktiske saker som reisetannkrem, antibacservietter, linjal og intimvask. Et ganske variert innhold med andre ord. Uansett, veldig sweet å få alt dette gratis. Jeg skal i alle fall kose meg med sjokolade i kveld!

Ellers har jeg hatt en ganske lang skoledag i dag. Kjempegøy på slutten når vi hadde F-lab og lærte nevrologiske undersøkelser. Har blant annet lært meg å teste reflekser, bevegelighet i skulder, arm, hofte og kne og ulike tester for å teste sansene våre. Så om noen har lyst til å være forsøkskanin når jeg skal lære meg disse undersøkelsene grundig, er det bare å skrike ut! Var veldig gøy når vi skulle stikke hverandre med sikretsnål eller stryke forsiktig med en bomullsdott!

Har dere hatt en fin dag sålangt?

17 kommentarer

Siste innlegg