English again!

Nå blir jeg snart hentet for jeg skal på café med en bekjent fra Australia som jeg ikke har sett siden jeg var på julefest på GB for mange år siden! Det er vel egentlig den eneste gangen jeg har møtt han, men vi har snakket litt fram og tilbake på facebook. I dag vil jeg altså få trent litt på engelskkunnskapene mine igjen. Begynner å bli på tide nå, for er ikke så ofte jeg snakker engelsk. Det eneste blir vel når jeg snakker med London eller Lotus Elise på skype. (Når jeg tenker meg om er det vel egentlig ganske ofte) Haha, uansett. Håper jeg forstår den australske aksenten da, jeg er jo vant til britisk og amerikansk! Men regner med det blir null stress. Da jeg og Annette var i Las Vegas i mai var vi omringet av folk fra Australia, og da fikk jeg høre mye rart!


Drar dere ofte på café? (Jeg drar nesten aldri! Så må innrømme at jeg har fint lite peiling på cafeplasser i Trondheim! Haha, dette skal bli interesssant dere.)

12 kommentarer

Siste innlegg