Travel with Biotherm

Siden jeg brukte første halvdel av dette året på å reise, og fordi jeg forhåpentligvis skal reise litt i høst også, ble jeg tilbudt om jeg ikke ville teste en reisekrem fra Biotherm, Biotherm Travel Recharge. Når man er ute å reiser mye med fly får man ofte tørr hud, så hensikten med kremen er å gi tilbake litt av den fuktigheten man mister. Man skal bruke kremen før reisen, under reisen og etter reisen. Siden jeg vanligvis har ansiktet dekket med sminke, prøvde jeg den ikke under reisen. Foundation og pudder blandet med fuktighetskrem er virkelig ikke en god kombinasjon (i alle fall ikke når kremen kommer etter foundation). Men jeg prøvde fuktighetskremen før og etter flyturen, og tenkte jeg skulle dele min mening med dere.

Det er positivt at kremen er i en liten beholder slik at den er enkel å ta med seg ut på reise. Dessuten lukter den veldig godt, slik at man får lyst til å påføre kremen. Jeg følte at kremen ga fuktighet til ansiktet slik som den lovet, men da jeg påførte den ble jeg litt rødflammet og varm i kinnene. Dette gikk over etter omtrent 10 minutt. Om jeg kommer til å bruke den videre eller ikke vil tiden vise. Huden ble i alle fall myk og god etter flyreisen.


Flere som har prøvd Biotherm Travel Recharge?

4 kommentarer

Siste innlegg