Dagens agenda.

Det er så ensomt når man blir forlatt i sengen fordi den andre personen må dra på jobb. Jeg stemmer for å melde inn en sykedag, og bruke resten av dagen på å kose, men ingen stemmer for det jeg stemmer for. If you know what I mean. Uansett, så her er jeg ensom og alene i sengen og bare venter på at noe skal skje.

Jeg har fritid fram til klokken 5 så i løpet av de 7 neste timene må jeg finne på noe fornuftig å gjøre. Jeg kan stå opp å begynne å lese på hjernens anatomi. Har disseksjon på mandag, så det er nok ganske greit om jeg er en smule forbredt. Ellers så kan jeg dra å besøke farmor. Hun har hatt et lite hjerteinfarkt, som ikke var hjerteinfarkt alikevel (takk og lov), og skal nå være på sykehjem fram til tirsdag. Derfor burde jeg være flink barnebarn å dra å besøke henne. (Brukte hele ettermiddagen min der i går, hvis noen lurte). Ellers så vet jeg at det er en bloggleser som har lyst til å møte meg i Stavanger. Men da verken hun eller jeg er kjent i byen, lurer jeg litt på hvordan det skal gå.

Det er mange muligheter å velge mellom, men jeg vet ikke hva jeg skal velge. Kanskje jeg bare skal ligge i sengen å begynne å svare på spørsmålene til spørsmålsrunden jeg hadde. Eller så burde jeg svare på de 32 ubesvarte mailene jeg har. Noen har ligger der ubesvart i over en måned. Huff, noen ganger er jeg sykt dårlig på å svare. Bank i bordet, og gi meg ris på rumpa! Jeg fortjener virkelig ikke noe annet. Haha!


Hva syns dere jeg skal gjøre? Svare på spørsmål, lese til disseksjon, møte blogglesere fra Stavanger eller besøke farmor?

17 kommentarer

Siste innlegg