Hva skjuler seg under kjolen?

Tenkte jeg skulle begynne så smått å svare på spørsmålsrunden, og der var det et par spørsmål om hvilken type BH jeg bruker til en open-back-kjole, altså en kjole med åpen rygg. Før var det alltid et problem at BH’en snek seg fram, og det verste jeg visste var når man skulle se igjennom bildene fra ‘gårsdagens fest’ og BH-stroppen vistes på så og si alle bildene! Men etter jeg flyttet til USA ble jeg bestevenn med Victoria’s Secret, og hun hadde løsningen på nesten alle ‘problemene’ mine.

De har flere typer BH’er som er laget spesielt for klesplagg med åpen rygg. De fleste festes med et klister, og BHen har faktisk en viss “levetid” (Klisteret vil forsvinne etterhvert) Jeg har en svart BH som kalles Style secret – push up bra. Og når pappa reiser til NYC i Oktober skal jeg få han til å kjøpe denne til meg. Det er en usynlighets BH som består av silikon, og den vil passe perfekt til alle kjolene mine med åpen rygg!

Jeg er ganske sikker på at de selger slike BHer i Norge også. For eksempel på Change, H&M eller Lindex.

Håper de som spurte fikk svar på det de lurte på. BHene gir forresten ikke så mye push up, så puppene blir helt klart “mindre” enn om man hadde brukt en vanlig BH. Men når man bruker en kjole med åpen rygg, er det ryggen og ikke puppene som skal være i fokus!

Flere som har noe lignende?

19 kommentarer

Siste innlegg