Last day

Da har vi kommet til den “siste” dagen i fadderuka hvis vi ser bort i fra ballet som er neste torsdag. I dag er dagen hvor første klassingene skal døpes å bli en ekte medisinstudent. Det er mange tanker, rykter og følelser knyttet til denne dagen, og det skjønner jeg godt. Selv var jeg et nervevrak av følelser for 2 år siden. Var så nervøs og spent at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av meg.

Hva som hender på dåpen har jeg ikke lov til å si noe om. Det eneste du kan gjøre er å bli en medisinstudent selv for å oppleve hele dagen. My lips are sealed!

I mens jeg står på en post og fryser rumpa av meg, sender jeg mamma og pappa til Ikea for å handle inn noe “småting” til leiligheta. Eller småting blir kanskje feil ord å bruke. Det er et stort glassbord som jeg vil ha foran skinn sofaen min. Et stor speil jeg vil ha bak sofaen, en hylle til badet og ei bilderamme til Louis Vuitton-veggen min. Kan vise dere hvordan det blir seende ut til slutt. Gleder meg i alle fall til litt forandring!

Hvor bruker dere å handle interiør?

9 kommentarer

Siste innlegg