Back to school party!

I mine ører høres det litt jalla ut, men kvelden i går var alt annet enn jalla! Helt klart den morsomste kvelden ute så langt i fadderuka! Til tross for at jeg var mer eller mindre edru. Noe som egentlig er ganske positivt, for da husker jeg alle de små detaljene fra gårsdagen, og kan dele de med dere! Oh Yes, for sure!


(Love this picture. Soo much attidute!!)

Første del av gårsdagen begynte på Nattergalen hvor jeg satt på en av postene til pub-til-pub-runden. Kjempemorro å se alle fadderbarna iherdig prøve så godt de kunne å klare posten. Det ble en del latterfylte øyeblikk for å si det sånn. Både hos oss og fadderbarna.


// Tonje og Silje

De fleste fadderbarna var utrolig kreative når de skulle løse oppgaven, og jeg må si at jeg ofte ble imponert!

Mange hadde også laget heiarop, danser og kamprop! Og de fleste var flinke til å sanke inn smiskepoeng! Noe som jeg tror Sveinung satte veldig stor pris på..

Resten av kvelden ble tilbrakt på Frakken, hvor det skjedde utrolig mye rart. Jeg møtte for eksempel på Christian igjen, dere vet, han fyren fra lørdag som jeg ville ha USA-reunion med. Det ble ikke noe av reunionen, men han kom og reddet meg fra en veldig klein situasjon og det satt jeg veldig stor pris på. Dere skjønner, jeg stod og snakket med en random fyr jeg egentlig ikke hadde så stor interesse å snakke med. I alle fall ikke da jeg fant ut at han hadde en mega buse i nesen! Jeg klarte ikke å la vær å strirre, så jeg ble ganske glad da Christian kom og “reddet” meg fra situasjonen. Huff og huff, for en fyr!

Det som derimot var superkoselig var å møte igjen alle sammen fra kull 09 (kullet jeg opprinnelig gikk i). Har aldri gitt bort så mange klemmer, smilt så mange smil og vært oppriktig glad for å se igjen noen igjen, som i går! Det var en fantastisk følelse. Spesielt gøy var det da Eivind kom springenes mot meg for og så løfte meg opp å snurre meg rundt!

Men det som helt klart var kveldens hyggeligste opplevelse var å møte Kjetil! Han kom bort til meg for å spørre om jeg ikke var Hanna Vaage, og jeg svarte spørrende ja. Han kunne fortelle meg at jeg var årsaken til at han nå studerer medisin i Trondheim, og at jeg har vært en motivasjonskraft gjennom siste del av videregående. Grunnen til dette er fordi Kjetil leste bloggen min, og alt det jeg har skrevet om medisin og NTNU. Å vite det at jeg har vært motivasjonen til noen som deretter klarte å komme inn på det studiet man ville, er en fantastisk følelse. Det at bloggen min har gjort en forskjell i et annet menneskets hverdag er så herlig å tenke på!

Som dere kanskje forstår hadde jeg en utrolig bra kveld ute i går! Håper bare resten av høsten blir like bra!

Hva motiverer dere?

11 kommentarer
    1. Sv: Ja ikke sant!
      —-
      WHOA, jeg leste et helt blogginnlegg du har skrevet, det har ikke skjedd på leeeeenge! Men så fint at du likte å se igjen folkene fra klassen din da!
      Du har vel ikke en kjekk medisinstudent-gutt du kan sette opp på blinddate med meg da? HAHAHAH!! ^^ (Og nei, ikke busefyren)

    2. Hmm hva Motiverer meg, mm det å Trener motiverer meg, å være på Jobb 🙂 alt for meg er bra for da glemmer jeg om diagnosen rett og slett føler jeg ikke har det hehe 😉
      Ha en fin dag Hanna 😀 <3

    3. Hei hanna!
      Jeg er en 16 år gammel jente om går mitt første år på VGS. Jeg hadde kar. 5 i snitt fra ungdomskolen med 6 i både skriftlig o gmuntlig 😀 men jeg sliter veldig med fag som engelsk. JEg spiller aktivt fotball og bruker 4 dager i uken på å trene og spille kamper. Men jeg har SÅ LYST å studere medisin en vakker dag. Jeg er klar over at man må jobbe MYE for å oppnå de karakterene, og jeg er villig til det, men jeg lurer på hvordan du klarte å balansere både det
      god venne-ute-familie-lykkelige liv sammen med skole livet. At du pyntet deg på skolen og sånt, gjorde det skolen mer gøy for deg? Hvordan jobbet du, hvor mange timer lekser gjorde du osv, kan du skrive et inspirerende og motiverende innlegg til sånne som meg? <3 Kan du også skrive om hvordan du kom deg "opp", når du feks holdt på å gi opp. Jeg har liksom ikke godt utdannete foreldre, og faren min sier at han villle blitt lykkelig og stolt hvis jeg kunne klart det, men han presser meg så hardt. Kan du hjelpe meg ? Takk på forhånd <3

    4. Hei. Må bare si at jeg er en av dine faste lesere. Helt super blogg. Men det jeg lurte på om hva er det med Eivind. Er dere bestevenner, eller tidligere kjærester?

    5. vet ikke helt om det motiverer med, men jeg liker ihvertfall å trene. Synd jeg ikke liker ballsport, men da får jeg ty til andre treningsmuligheter 🙂 ^^

    6. Er faktisk veldig enig med Kjetil, pga mye du har skrevet på bloggen vurderer jeg faktisk å søke på medisin på NTNU, og det har jeg aldri en gang tenkt på før! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg