Hørt på makan!

Av og til blir jeg så irritert at jeg ikke klarer å holde det inne. Da er det godt å ha bloggen hvor jeg kan dele alt jeg føler, og i de fleste tilfeller få støtte og ros fra dere! Uansett, dagans irritasjonsmoment kommer fra en tidligere eks. Ironisk nok kom jeg nettopp ut av dusjen, og tenkte at “Hey, you’re looking good!”, og så hører jeg et pling fra facebook og tenkte å se etter hvem det var som skrev til meg. Det som møter meg er teksten her:

Må innrømme at jeg ble ganske paff! Hvor i all verden kom det utsagnet i fra? Det første som slo meg var at jeg måtte granske alle bilene på bloggen for å se om jeg så feit ut. Slo fort i fra meg den ideen, og begynte å tenke på andre grunner til hvorfor denne personen skrev dette. Det eneste logiske jeg kom på var at han sa det for å såre meg. Hvofor skulle man ellers ut av det blå antyde til en jente at hun har blitt feit?

Det som irriterer meg er ikke at personen kaller meg feit, men at han tror det er helt greit å bare gå rundt å slenge sånt rundt seg! Hva om jeg hadde vært en usikker fjortenåring. Da hadde jeg mest sannsynlig nektet meg selv mat resten av uken. Heldigvis har jeg massevis av selvtillit og selvsikkerhet, så en liten fillekommentar fra en bortglemt eks skal nok ikke ta knekken på meg! Følte bare for å dele det med dere, sånn at vi alle kan konstantere at det finnes mange dumme og barnslige gutter der ute!!


Hva mener dere om dette?

46 kommentarer

Siste innlegg