Nattens tips!

Nå har jeg nettopp sprunget 500 meter i mine 15 centimeter Steve Madden sko, for å rekke bussen hjem til byåsen. Men med min flaks var det bare dømt til å slå feil. Akkurat i det jeg nærmer meg bussholdeplassen, ser jeg den siste bussen bare suse av sted, og der står jeg igjen uten noen måte å komme meg hjem på.

Det første jeg tenkte var “Shit, hva gjør jeg nå??”. Så ser jeg heldigvis en taxi kommer kjørende forbi, men jeg satt meg litt tvilende inn i bilen for jeg ville ikke bruke 300 kroner på noe så kjipt som en taxitur. Derfor, mine kjære lesere, skrudde jeg på sjarmen og pratet ivei. Jeg smilte og lo, var hyggelig og pratsom og han stakkars taxisjåføren ble så overrasket at han glemte helt å skru på taksameteret. Derfor ble jeg en gratistur hjem rikere og ingen penger på kontoen fattigere!

Såå fornøyd! Både med kveldens prestasjoner og nattmaten min! Sistnevnte er veldig god kan jeg fortelle dere.

Er dere flinke til å rekke bussen?

21 kommentarer

Siste innlegg