Back in town!

Etter intervjuet med søra i går formiddag, startet tilbakeflyttingen til Byåsen. Jeg pakket sammen alle tingene mine på 2 timer, stappet dem inn i bilen og kjørte av sted. Nå ser leiligheten ut som et bomba horehus, til tross for at jeg prøvde å rydde i hele går! 

Haha, nesten flaut å vise fram hvor rotete det er her. Det ligger ting over alt, og når jeg skulle kle på meg i morges tok jeg bare å valgte et tilfeldig plagg fra haugen med klær som ligger ute i gangen. 

Grunnen til at jeg ikke har hatt tid til å rydde er fordi i dag startet Fadderukene 2011 for medisin! Jeg skal være fadder, og har sammen med 6 andre fått utdelt 7 søte fadderbarn. Kan fortelle alt om hvordan det føles å komme tilbake på medisin, møte alle de nye medstudentene og mye mer i morgen. Akkurat nå har jeg knapt med tid. Skal på forspill sammen med faddergruppa klokka 5, før vi går på Samfundet og fester rumpa av oss!

Den blodrøde skjorta er forresten antrekket mitt de neste dagene. Haha, jeg kommer til å bli veldig motebevisst de neste dagene med andre ord. Skal prøve å eksprimentere med den, og ta det med ro. Skal ta på meg bukse før jeg går ut!

Flere som skal ut på Samfundet i kveld?

 

13 kommentarer

Siste innlegg