Bunshaper

Jeg har lenge gått rundt og ønsket meg en slik. Har bestandig syns det har sett så fint ut når jeg ser andre gå rundt med oversizet ballarinatopper på hodet. Derfor måtte jeg slå til når jeg først fant en bunshaper på shopping i Spania. Jeg kjøpte den til 4 euro på Claire’s, ganske rimelig med andre ord.

Etter jeg iherdig prøvde å lage en søt ballarinatopp på meg selv, og sett resultatet av det er jeg litt usikker på hva jeg syns. For det første burde jeg kanskje farge etterveksten, slik at man slipper en veldig tydelig eksponering. Deretter burde jeg kanskje lage en liten form for pannelugg slik at ansiktet mitt ikke blir altfor nakent.




Hmm, jeg er ganske usikker på hva jeg synses om denne bunshaperen. Vet ikke om det kledde meg eller ikke. Hva syns dere? Helt ærlig?

43 kommentarer

Siste innlegg