Brownie!

I går skulle egentlig være en rolig kveld hjemme i leiligheten, men da vi avslørte en løgn ble planene fort endret og vi endte opp med å dra ut på Zoco! Lite visste vi da at vi hadde en dramafylt kveld i vente. Eller, vi kunne vel egentlig forutse det når jeg tenker meg om. Kjenner det skal bli godt å komme hjem til Norge nå å slippe unna alt dette styret. Det komiske ved hele opplegget er hvis man drar tilbake akkurat 1 år i bloggarkivet mitt finner man et lignende innlegg om Spania, drama og hjemlengsel. Haha, jeg begynner å se et dårlig mønster her nå.

Uansett, brukte den samme kjolen fra forrige lørdag for å se forskjell på brunfargen etter en uke i Spania. Klarte i alle fall “målet” mitt om å få brun rygg til Jones & Jones-kjolen min. 

Nå skal jeg ut en tur til for å nyte de siste solstrålene.

Flere enn meg som har hatt en dramafylt helg?


20 kommentarer

Siste innlegg