Jellyfish, I hate you!

I går vet dere, da skulle vi feire bursdagen til kompisen vår David som ble 20 år. Planen var å dra ned på stranden når mørket hadde senket seg for å nattbade og ha det gøy. Men det ble en liten endring i planene. Ikke en direkte endring, men mer en kalkulasjonsfeil. Jeg hadde sett for meg at vi skulle svømme litt, og oppføre oss eksemplarisk, men da jeg så at de ankom stranden med 4 flasker champagne burde jeg skjønt bedre…


(Er ikke dette idyllisk, så vet ikke jeg. Stranden vi var på i går kveld, rett utenfor leiligheten!)

Det første som hender er at David spretter den første champagneflasken og spruter champagne overalt. Fortvilet prøver jeg å springe fra hele seansen, men med min flaks så velger han å springe etter meg å sprute champagne i hele håret mitt! Oh joy… Det neste som hender er at Daniel skal tøffe seg for Oda og kaster en freaking glassmanet etter meg! Jeg står der og aner fred og ingen fare og plutselig får jeg en glassmanet på skulderen! Jeg ble så sur at dere kan ikke forestille dere det! Jeg setter igang det høyeste og mest usjarmerende hylet i verdens historie. Jeg tror jeg har skremt de stakkars spanjolene for resten av livet! Jaja, man får det ikke mer moro enn man lager selv er det vel noe som heter.

Må forresten legge ut et priceless bilde fra i går! David skulle få et bursdagskyss på kinnet fra Oda og meg, og Daniel bestemte seg for å være med på bildet. Hva i alle dager han driver på med, vet jeg ikke. Vet bare at jeg ler så jeg får vondt i magen hver gang jeg ser på bildet. 


Flere som hater glassmaneter?

19 kommentarer

Siste innlegg