Bilder fra drømmedag!

I går brukte jeg første del av natten på å redigere bilder av søte Line, slik at jeg kunne poste dem på bloggen for henne og dere. Vi valgte å kjøre en litt romantisk stil med skjønnsminke, lyse klær og krøller i håret. For å piffe opp antrekket brukte vi lilla sko og matchende lilla veske. Kjolen er fra Asos, veske og sko fra Bianco og øredobbene er Rodrigo Otazu (De samme øredobbene Samantha bruker i Sex and the City 2). Både Annette og jeg hadde det kjempegøy med å sminke og dulle med Line, og jeg tror hun hadde det kjempegøy med å bli dullet med. Jenta hadde et helt team av mennesker som gjorde alt for at hun skulle se bra ut. Lucky girl, sier jeg bare!

Vi tok noen bilder med hvit bakgrunn og noen bilder ute i hagen vår. Jeg ble i alle fall veldig fornøyd med resultatet, og det håper jeg Line ble også.

Først skal dere få se et før og etter bilde…

..Deretter tenkte jeg å vise noen behind the scenes bilder…


(Jeg viser Line hvordan man skal slenge med håret!)


(Show me some attitude baby!)


(Viktig å fikse hår og sminke)


( We heart hannavaage.blogg.no! Oh Yes ♥)


…Så tenkte jeg å vise resultatet…













Hva syns dere om bildene?

36 kommentarer

Siste innlegg