Drømmedag på bloggen!

Husker dere da jeg hadde en konkurranse om å vinne drømmedag på bloggen i slutten av juni? Noen av dere har kanskje lurt på hvorfor jeg ikke har blogget om det enda, og det er fordi det enda ikke har blitt noe av. Fram til i dag, vel og merke. I mens jeg sitter her og blogger holder Annette på å sminke Line, vinneren av konkurransen. Hun er 15 år og kommer fra Heimdal! Søtere jente skal du lete lenge etter. Jenta har til og med laget en liten fan blogg om meg! Noe som jeg syns er kjempesøtt og litt surrealistisk.

Uansett, dette innlegget skulle handle om Line. Nå skal vi snart dra fra Annette og hjem til meg. Der skal hun få velge blant alle klærne i klesskapet mitt hva hun vil bruke, og så skal vi ta massevis av bilder! Dette kommer til å bli en gøy ettermiddag!

Viser dere resultat og en liten film fra “drømmedagen” i morgen.

Er dere interessert i at jeg skal ha flere slike dager?

27 kommentarer

Siste innlegg