Give away, iPhone 4 case

I dag mottok jeg to iPhone 4 deksler i postkassen fra handelsportal.no, og siden jeg ikke eier en iPhone 4 tenkte jeg å gi dem bort til dere. Så om noen av dere eier en iPhone 4, har planer om å kjøpe en eller kjenner noen som eier en, feel free to claim your price. Trekker helt tilfeldig to vinnere, av dere som har lyst på et deksel.

Jeg liker at de sa de skulle sende helt tilfeldige deksler og så får jeg rosa og lilla. Perfekt for bloggen! Nesten så jeg får lyst til å kjøpe meg min egen iPhone nå. Da skal jeg i alle fall kjøpe meg et av disse dekslene som man kan finne her.

Forresten, gjør meg den tjenesten å gå inn på siden her. Kan ikke si så mye om det enda, men det kan bli en fordel for både dere og meg!

Noen som har lyst på en iPhone case?

ps: dere må huske å legge igjen e-post eller bloggadresse slik at jeg kan kontakte deg om du vinner.

104 kommentarer

Siste innlegg