Sminkeanbefaling

Da jeg var i New York handlet jeg sminke på Sephora for en god del penger. Det er nesten umulig å gå ut der i fra tomhendt. Dessuten handlet jeg en del basicvarer som er mye billigere i USA enn i Norge. Så nå har jeg skapet fyllt opp med pudder fra Clinique og leppestift fra YSL.

 

Anyways. Til vanlig bruker jeg en foundation fra Guerlain, men siden den er ganske dyr tenkte jeg å finne en litt billigere en som jeg kan bruke til hverdags. Hadde sett en sminkefilm på nettet om at en foundation fra Clinique skulle dekke nokså godt. Derfor slo jeg til og kjøpte en foundation jeg trodde jeg kunne bli fornøyd med. Og det ble jeg også skal jeg fortelle dere. Foundation dekker kjempegodt og samtidlig ser resultatet veldig naturlig ut. Perfect match for min hud i alle fall. Senere fant jeg ut at den er forebyggende for Acne (kviser). Så jeg har ingenting å klage på. Navnet på herligheten er Clinique Acne Solution.


Jeg bruker å gå over med et pudder fra Clinique for å matte ned foundation og skape enda bedre dekkevne. Hver gang jeg blir litt blank i ansiktet er det på tide å ta fram pudderkosten fra Dior og påføre litt pudder over nese og kinnbein. Haha, meg i et nøtteskall. Pudderet jeg bruker heter almost powder makeup (farge 03).

En annen ting jeg er avhengig av denne sommeren er et solpudder fra Guerlain. Da jeg var på jobb her en dag fikk jeg så mange kompliment av en av pasientene om at jeg var så fin og solbrun i ansiktet. Hun lurte på hvor lenge jeg hadde ligget ute i solen for å bli så frisk og fin? Jeg måtte nok skuffe henne med å fortelle at jeg nesten aldri soler ansiktet mitt (redd for kreft og rynker), men at jeg brukte et solpudder som både ga meg farge og glød. Solpudderet jeg bruker er fra Guerlain og heter Terracotta (farge 02).

Det var dagens lille sminkeanbefaling fra meg. Nå er det jobb som gjelder, og så kommer kjolefilmen litt senere i dag. Vet nesten ikke om jeg tør å poste den, for jeg ser veldig rar ut til tider.

Noen andre som bruker den samme sminken som meg?

8 kommentarer
    1. Jeg bruker ikke samme sminke som deg, men jeg elsker Sephora butikkene! Da jeg var i praha for en uke siden kjøpte jeg en del sminke der. Blandt annet id pudder pakken, og noe parfyme og noe greier. den butikken er såå genial, også er det så myemye billigere enn her hjemme!

    2. *ZzzzzzzzzzzzzZZZZzzzzZZZZzzzz* Boring Take nap!!!! =P neida 🙂 men kan du ikke blogge om yndlings krigsfilm?? Yndlings ekstremsport??? Yndlings Dub på Youtube???? ELller noe sånt???:)
      Hilsen Manne Mannen Mr.B 😛
      Hilser fra murmel også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg