a hundred things…


1. Siste drikke?
Tine ekstra lett. (Beste drikken som finnes!)
2. Siste Tlf-samtale? Daniel i går kveld/natt.
3. Siste sms? Fra lillesøster. Hun ville at jeg skulle hente henne på bussen!
4. Siste sangen du hørte på? Oh Laura – Release Me (The Attic Remix)
5. Sist gang du gråt? Har konstant hatt tårer i øynene siden fredag. Spesielt når jeg hører ungdommene fra Utøya fortelle sin historie! 🙁


6. Gått ut med to personer samtidig? Nei, det får da være måte på!
7. Hatt noen som har vært utro mot deg? Denne er jeg litt usikker på. Men jeg har mine tvil om at jeg desverre må svare ja! Gutter kan være noe dritt!
8. Kysset noen og angret? Hvem har vel ikke? Haha.
9. Mistet en spesiell? Ikke utenom mine kjære bestefedre ♥
10. Vært deprimert? Nei! I’m trying to stay positive all the time.

11. Vært full og kastet opp? Haha, dette er litt flaut å måtte svare ja på. Kan selvfølgelig lyge å svare nei, men jeg har troen på at ærlighet varer lengst. Til mitt forsvar så satt jeg i ro under hele forspillet, så merket ikke at jeg ble beruset.


12. Farge: Rosa
13. Veske: Louis Vuitton.

 14. Sko: Steve Madden.


15. Fått en ny venn? Ja, mange nye venner!


(Ingvild, nå kjenner jeg at jeg savner deg!)

16. “Fallen out of love”? Tror kjærlighetslivet mitt har gått litt fram og tilbake jeg!
17. Ledd til du begynte å gråte? Ja, heldigvis. Det er den herligste følelsen!
18. Møtt noen som forandret deg? Tja, jeg har vel kanskje det.

19. Funnet ut hvem dine ekte venner er? Ja, det har jeg gjort.
20.  Funnet ut at noen har baksnakket deg? Har i alle fall hørt mange rare rykter om meg selv! Lo godt da jeg hørte at en person hadde sagt at jeg elsket å kle av meg! What the fuck, liksom?!
21. Kysset noen av dine venner? Da må jeg nesten svare Annette og lipgloss igjen da.



22. Hvor mange på fb-vennelisten din kjenner du i virkeligheten? Før kjente jeg de fleste, men nå har jeg godtatt en del blogglesere som jeg egentlig ikke kjenner! Men det spiller vel ingen rolle.
23. Hvor mange unger vil du ha? Jeg vil helst ha 2. Ei jente og en gutt.
24. Har du kjæledyr? Nei, eneste kjæledyret jeg har hatt er en gullfisk. Ganske ensomt med andre ord.
25. Vil du forandre navnet ditt? Nei, det vil jeg faktisk ikke.



26. Hva gjore du på din siste bursdag? Var i Las Vegas og feiret til krampa tok meg! Beste bursdagen hittil i mitt 21 år lange liv!



27. Når sto du opp i dag? Klokken 0900 for å dra på posten å sende en liten pakke til Stavanger. 
28. Hva gjor du i går ved midnatt? Da satt jeg i telefonen med Daniel og lo da han aldri ville takke for komplimentene jeg ga han.
29. Nevn noe du ikke klarer å vente på? Å dra til La Manga. Nå trenger jeg virkelig sol og sommer!



30. Sist gang du så moren din? For 5 minutter siden. Vi hadde diskusjon om leiebil.
31. Finnes det noe i livet ditt du vil forandre? For øyeblikket, ingenting. 
32. Hva hører du på akkurat nå? Regnet utenfor vinduet mitt.
33. Har du noen gang snakket til en person som heter Tom? Siden eksen min faktisk heter Tom, så har jeg nok det.
34. Hva går deg på nervene akkurat nå? At jeg bor i Norge! Gi meg California, sommer og sol nå!



35. Mest besøkte nettside(r)? Det må nok bli blogsoft.no. Haha, er på bloggen omtrent hele tiden,
36. Øye farge? Blue
37. Forhold status? For øyeblikket er jeg nok singel.
38. Favoritt bok? Det må bli twilight – new moon.
39. Stjernetegn? Vannmannen
40. Er du forelsket? Så mange spørsmål det skulle være om kjærlighet og forelskelse og sånt da. Hm, hva om jeg svarer… no comment.

41. Barneskole? Orkanger Barneskole
42. Ungdomsskole? Orkanger Ungdomskole
43. Videregående? Follo
44. Hårfarge? Oprinnelig er jeg brunette. Hvem skulle trodd det?


(Hårfargen til den sovende babyen, er hvor mørk jeg egentlig er)

45. Langt eller kort hår? Mitt eget hår går ned til Clavicula. 
46. Høyde? Omtrent 170 centimeter.
47. Funnet noe som irriterer deg veldig for tiden? Det må bli Anders B. Breivik.
48. Hva liker du ved deg selv? Det må bli viljestyrken min.
49. Piercing(er)? Jeg har 7 hull i ørene og navlepiercing.
50. Tattoveringer? Nei, og ikke planer om å ta en heller.
51. Høyre eller venstrehendt? Jeg er nok høyrehendt.


52. Første operasjon? Da jeg brakk av en bit av humerus (overarmsbenet) da jeg gikk på turning på ungdomskolen, måtte jeg operere 2 ganger. Var forferdelig, og jeg er enda irritert på jenta som ikke klarte å sikre meg godt nok!
53. Første piercing? I ørene.
54. Første bestevenn? Kristin ♥



55. Første sport du ble med på? Håndball da jeg gikk på barneskolen.
56. Første ferie? Kypros da jeg var 2 år.



57. Sover du? Nei, for øyeblikket er jeg lys våken!
58. I tlf? Nei, men i kveld etter jobb har jeg en telefondate.
59. Spiser? Mamma bakte boller i går, så nå spiser jeg boller med jordbærsyltetøy.
60. Drikker? Tine ekstra lett!
61. Du skal til å? Filme kjolefilmen jeg snakket om å gjøre. 



62. Hører på? For øyeblikket hører jeg på David Guetta.
63. Venter på? Å bestille meg tur til La Manga.


64. Vil du ha unger? Vil fortsatt ha 2 barn.
65. Gifte deg? Ja, det vil jeg. Stort kirkebryllupp for å være nøyaktig.
66. Karriere? Jeg vil enten bli hudspesialist, kirurg eller hjertespesialist. (Kan selvfølgelig forandre seg etter noen år)


67. Lepper eller øyner? This is a tough one. Jeg elsker å kysse, men å stirre gutten du liker dypt inne i øynene er priceless!



68. Klemmer eller kyss? Kyss, men jeg liker også å klemme. Hadde vært godt med en god klem akkurat nå. 



69. Kortere eller høyere? Hvis det er gutter det er snakk om, liker jeg helt klart at gutten skal være høyere.
70. Eldre eller yngre? Eldre, eller like gammel går også bra.
71. Romantisk eller spontan? Romantisk ♥

72. Fin mage eller muskler? Jeg har en svakhet for fin mage, så tror jeg må velge det. Fine muskler resten av kroppen er også er stort pluss.
73. Stille eller høylytt? Haha, det kommer helt an på settingen. Noen ganger er det bra å være litt høylytt.
74. Tilfeldig eller forhold? Nå er jeg lei av tilfeldig, så må nok svare forhold.
75. Skikkelig eller bråkmaker? Jeg vil ha en skikkelig gutt. Bad boys are soo last year.




76. Kysset en fremmed? Jo, ja. Jeg har vel det.
77. Drukket alkohol? Alkohol… Meg??

78. Mistet briller/Kontaktlinser? Bruker ingen av delene, så nei.
79. Danset i regenet? Ja, da jeg og Annette var i La Manga i fjor var det en stor regnstorm, så vi tok på oss bikiniene våre og gikk ut i regnet for å danse! Memories ♥
80. Knust noens hjerte? Jeg skulle gjerne likt å svare nei her. Men det hadde blitt å lyge, og det kan man jo ikke.

81. Fått ditt eget knust? Ja! Av han drittsekken som ikke hadde råd til å kjøre til meg på grunn av at det ble så dyrt med alle bompengene. Hørt noe verre?!
82. Vunnet et veddemål? Ja, og snart skal jeg vinne et til. Ikke sant, Daniel?
83. Sagt nei til noen (forholdsmessig)? Ja, og det var helt forferdelig å gjøre det. Enda har jeg dårlig samvittighet!



84. Grått når noen har dødd? Ja!
85. Falt for en venn? Nei, heldigvis ikke. Å forelske seg i en venn er bare komplisert. Eller, det er i alle fall det jeg selv har erfart.


86. Deg selv? Ja, selvfølgelig! Da når man langt. 
87. Mirakler? Ja, det gjør jeg også.
88. Kjærlighet ved første øyeblikk? Ja, har til gode å oppleve det da.
89. Himmelen? Ja.
90. Julenissen? Selvfølgelig.
91. Kyss på første stevnemøte? Yes! Selv om jeg sa noe helt annet til Rafael. Hahaha.

92. Engler? Si.



93. Gjort noe veldig flaut? Ja. Man har mensen, skal ligge over hos en gutt og har glemt å ta i tampong. Haha, dere kan selv tenke dere til hvordan det endte. Fyy, det var flaut å våkne opp dagen etter. Blir flau bare jeg tenker på det.
94. Hatt flere kjærester samtidig? Nei, og jeg ville aldri ha gjort noe sånt heller.

95. Sang du i dag? Ja, sang i bilen da jeg kjørte ned til postkontoret.
96. Noen gang vært utro? Nei! Utroskap er jeg sterkt i mot.
97. Om du ville gått tilbake i tid, hvor langt ville du dratt? Hm, da ville jeg dratt tilbake til 2006. Da var jeg 16 og hadde en fantastisk ungdomstid foran meg.

98. Liker du frukt? Ja, favoritten er fersken.
99. Er du redd for å bli forelsket igjen? Nei, forelskelse skremmer meg ikke!

100. Poster du dette som 100 fakta? Yes, I do!

Lærte dere noe nytt?

21 kommentarer

Siste innlegg