Take it easy

Nå har jeg sovet så lenge at det er nesten flaut å innrømme det. Men etter 3 hektiske uker hvor jobb, New York og Stavanger har stått på planen er det ikke rart at jeg sov så lenge som jeg gjorde i natt. I går var det virkelig ille da. Da var det like før jeg sovnet på spisebordet i lunsjen på jobb. Haha, det hadde virkelig tatt seg ut.

Jeg leste forresten en hyggelig kommentar fra anonym i sted…

Jeg må få lov til å bruke kjolene mine så ofte som jeg vil. Når man først liker en kjole har man lyst til å ta den på seg hele tiden, snurre rundt og le. Kanskje bare meg, men jeg syns det er gøy! Haha, uansett. Pointet er at jeg må da få lov til å bruke kjolene mine så ofte jeg vil uten at du trenger å utdype din misnøye. Den ene brukte jeg en god del penger på også, da hadde det vært en skam om den bare hang i skapet og ble støvet ned!

Jeg har forresten fylt opp den øverste delen av klesskapet med kjoler, så kan ikke akkurat si at det er noen mangelvare. Jeg skal ta å lage en kjolefilm til deg, så skal du få bestemme hvilken kjole jeg skal bruke på byen neste gang. Så slipper vi kanskje denne misnøyen… Deal?


Syns dere andre også at jeg bruker noen av kjolene mine for ofte?

43 kommentarer
    1. Haha for en reetard xD Bare sjalu på dine drit fine kjoler skal jeg si deg. Og om du bruker de ofte er jo det bare bra, for de er jo drit fine! Hihi, syns jeg hvertfall.

    2. Hahahah, nei. Mine kjoler bare henger i skapet til pynt, slik at jeg får dårlig samvittighet. Syns det er bra du bruker klærne dine, det er jo det de er til 🙂

    3. hahaha, det er jo bare bra at du bruker dem og at de ikke bare henger der. Er helt enig i at når du liker et klesplagg går du med det ofte, og de kjolene dine er jo bare helt nydelige 🙂

    4. du over; hun kan bry seg mye uten å dele sorgen sin utover hele bloggen.. ikke snakk så mye om ting du ikke vet noe om.
      fine kjoler, bruk dem så mye du vil, og ikke bry deg hva andre mener!:)

    5. haha, jeg synes du kan bruke de kjolene du vil så ofte du vil søte!:-) Men en sneekpeak i kjolene dine hadde jo ikke vært dumt;-)

    6. Herregud, måte på hva folk skal ta opp 😛 Har man klesplagg man liker det, så skal man så absolutt bruke det så mange ganger man vil. De blir jo ikke mindre fin av det, så!^^

    7. hahaha, var det også en ting å irritere seg for??:P ler av den personen som skrev det 😛
      gå med det du vil søta! gjerne gå med den hver dag i en mnd fremover bare av ren prinsippsak;):P

    8. Du kler jo den kjolen kjempe gost og hvis du liker den kan du bruke den så mye du vil! ikke bry deg og sånne teite kommenterer… for en idiot, sier jeg bare… 😉

    9. for en idiot, skjønner godt du vil bruker dem endel! hadde jeg hat de kjolene, tror jeg hadde sovet i dem! rååå fine var dom
      vakre deg ikkebry deg omsånt :d

    10. kunne død for de kjolene jo! vakreste jeg har sett
      du er nydelig hanna, blitt min favoritt blogg detta her 😀

    11. Nei herlighet du må jo for guds skyld få lov til å bruke kjolene dine så mye som du vill, og de er jo veeedlig fine alle sammen:)<3

    12. Hehe, jeg er også alltid sånn. Har en periode hvor jeg kan gå med det samme plagget hver dag, men så bytter det etterhvert. Har vært sånn med kjoler også. Og hvis man har brukt mye penger på de er det enda en større grunn til å bruke det ofte!

    13. Du bruker de jo mye. Den korte har jeg spesielt lagt merke til, men hvorfor ikke? Man går da med nøyaktig det en selv føler for og nye kjoler vil man jo gå med og vise fram når man liker de så godt! 🙂

    14. Vitsen med kjoler uten å bruke dem? o.O Det er jo waste of money liksom. <.< Hahah, ble så forelska i den kjolen din med bare 1 erme at jeg kjøpte en som ligna i babyrosa med noe paljetter ting oppe ved brystene! (: Så, du inspirerer meg btw liksom. ;D

    15. Ja, du bruker den/de samme for ofte. Blir liksom kjedelig å se på antrekkene dine, fordi det er det samme hver eneste dag. Ingen inspo å hente her hvertfall! Og så hvit du er, er sommer 😮 i ansiktet spesielt.. hehe. Blir du ikke fort brun du ? Mange som er sånn!

    16. Haha, teiteste kommentaren jeg noen gang har sett. Ingen andre enn deg selv skal bestemme hva du vil gå i, du føler selv hvilket humør du er i og hvilken kjole som passer for den dagen 🙂

    17. Andre skal ikke bry seg om hvordan kjoler du bruker ! De er til for å brukes… <3 Kjolene dine er helt nydelige, men selfølgelig så har jeg jo lyst til å se noen andre kjoler også 😉 Men kjolene er nydelige å de er dine, så du velger helt selv når du skal bruke dem ! De er ikke til pynt 😀
      Personen som skrev den komentaren er bare sjalu, har kanskje ikke så fine kjolerklær selv sån som du har 😉
      Elsker bloggen din Btw 😉 <3

    18. Dummeste jeg har hørt til nå, det er ditt liv og dine kjoler.
      Du kan bruke en spesiell så mye du vil uten at noen skal få bestemme, gaad!
      Peneste Hanna!

    19. Haha sefølgelig får du bruke hvilke kjole du vil.. Jeg bare poengterte at du går faktisk i de to kjolene på hvert eneste bilde, så da er det normalt og kommentere det. Selv om du bruker flere tusen kroner på en kjole trenger du ikke å gå i den hver dag! Men for all del, ikke klikk da, jeg bare sa det :- ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    20. Nei, du har drit fine kjoler og det er bare bra at du bruker de mye, du kjøpte de vel for at de skal brukes 🙂 Btw. du er utrolig pen, digger bloggen <3

    21. Har lagt merke til at du bruker de samme kjolene ofte, og syntes det er kjempe bra! 🙂 Alt for stort fokus på at man bare kan bruke klær noen få ganger. Helt enig i at når man finner noe man liker vil man jo bruke det også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg