Just hit the ball

Se for dere meg på en golfbane, med en golfkølle i begge hendene og klar til å slå ballen langt av sted. Kan dere se for dere det? Nei, ikke jeg heller. Da må jeg nesten legge ved et bilde som bevis.

Må innrømme at jeg var nervøs for å prøve. Dere vet den følelsen man får når noen er skikkelig flink til en ting, og så tvinger de deg til å prøve det samme, og så vet du at du ikke får det til, men vil ikke være frekk så du må prøve så godt du kan. Da får man en følelse av redsel for å dumme seg ut, et kick for å gjøre sitt beste og stress for å ikke bomme. Akkurat sånn føltes det da Daniel “tvang” meg til å prøve å slå et golfslag. Just hit the ball! Haha, enkelt for han å si.

Ikke rart jeg var redd for å dumme meg ut forresten, se hvor flink Daniel er..

Tror jeg passer best som tilskuer jeg. Eller kanskje som moralsk støtte. Alle sammen trenger noen som heier på dem og forteller dem hvor gode de er! Det kan jeg gjøre, være sånn kompliment-utgiver.




Har dere spilt golf før?

22 kommentarer

Siste innlegg