Shopping in SoHo

Det er mye jeg liker ved New York, og shopping i SoHo er en av tingene. Har finnes det utallige spennende butikker, interessante mennesker i gaten og hjelpsom betjening. What’s not to love? Liker spesielt alle komplimentene man får. Jeg brukte den nye kjolen min fra Asos (den som noen av dere syns var for kort og at jeg hadde for store lår til å bruke) og fikk bare skryt. Så, da kan jeg bruke den med god samvittighet!

… Må bare passe meg for luften som kommer opp fra bakken, sånn at man unngår slike situasjoner. 

Første stopp i SoHo var Topshop, hvor jeg møtte en usedvanlig hyggelig gutt/mann. Vet aldri hva jeg skal kalle dem. De er vel egentlig menn, men det høres så “voksent” ut. Anyways, han kom fra Leeds i England og det hele endte i en date. Bare synd at jeg skal tilbake til Norge snart. Kanskje neste gang?

 

Har forresten kjøpt meg en ny armanikjole. Den er så nydelig! Gleder meg masse til å vise den til dere. Kjolen har åpen rygg, så det endte med at jeg måtte dra over hele Manhatten for å finne en passende BH til den. Haha, for et styr sier jeg bare. Fant heldigvis en brukbar en til slutt. Handlet også en ny kjole fra Guess. Så nå satser jeg på fint vær hjemme i Norge slik at jeg kan begynne å bruke alle sammen.

Har dere kjøpt noe nytt i det siste? 

14 kommentarer

Siste innlegg