Having som fun with Cath

Nå har vi nettopp kommet hjem fra date med nydelige Cathrine. Jeg har ikke sett henne siden jeg var i New York i Oktober og dere kan tenke dere til at praten gikk i ett. Vi rakk ikke en gang å bli ferdig med en samtale, før vi begynte på en ny en. Men det er sånn det skal være for at kvelden blir vellykket. Vi avsluttet kvelden med å rusle rundt i New York?s gater og ta masse bilder. Herlig? Ja, det skal jeg love dere!

Empire State Building i bakgrunnen ♥

Forresten, politiet i New York liker meg mye bedre enn politiet i San Francisco. Da jeg og Toril (nabojenta som jeg reiser sammen med) dro på Starbucks for å kjøpe oss kaffe ble jeg sjekket opp av en politimann. Ja, dere leste riktig. Han var super slibrig og hadde et håndtrykk som var tørrere enn Sahara. Av alle ting så ga han meg kortet sitt, og forlangte at jeg la han til på Facebook. In your dreams old man, sier vi til det!

Leser dere bloggen til søte Cath?

17 kommentarer

Siste innlegg