Good, bad or funny?

Jeg føler det finnes mange ulike typer gutter der ute, så nå tenkte jeg å dele mine erfaringer med noen av de ulike “guttetypene” med dere. Dette kan bli interessant. (NB: Bildene jeg bruker har ingen sammenheng med det jeg skriver. I tilfelle noen føler seg truffet.)

Da jeg var mindre (kanskje nå også forresten) ble jeg lett tiltrukket av the bad guy. Ha-ha, det er flaut å innrømme det, men sånn er nå en gang verden. Til tross for at han er en drittsekk svermer jentene rundt ham som fluer, og de gjør nesten hva som helst for å være med han. The bad guy har vel ikke så mye imot å pynte litt på sannheten, og man kan aldri være helt sikker på hvor mange jenter han egentlig har.

Jeg havnet en gang i en litt ekkel situasjon. Gutten som egentlig skulle flørte med venninna mi, og i alle fall ikke meg, måtte selvfølgelig gjøre sistnevnte også. Flørte med flere jenter på en kveld har jeg absolutt ikke noe til overs for. Så nå tenker jeg meg om to ganger før jeg lar meg sjarmere!

Får du for mye av det “slemme”, er det kanskje på tide å gå over til the good guy. Han er i alle fall trofast, snill og god. Kjøper blomster til deg og gir deg søte komplimenter du kan leve på i dagesvis. Han er den gutten som tar deg med på date og investerer mye tid på deg! Pass bare på at han ikke investerer alt for mye tid. Gudene vet hvor mange ganger jeg har opplevd for klengete og intense gutter. Kanskje det bare er meg, men jeg syns det blir litt for mye når han konstant skal fortelle deg hvor vakker du er. Konstant sier at du er hans lille prinsesse. Og spør om han ikke kan få lov til å stjele et lite kyss. Unnskyld meg, men jeg er ikke 13 år lenger!

Får du for mye av det gode, vil du kanskje ha litt av det morsomme. Da passer the funny guy, perfekt inn! Han får deg til å le så du får vondt i magen. Kanskje du til og med lager sånne rare lyder du egentlig ikke vil at noen andre skal høre, men du bryr deg ikke for det som kommer ut av munnen hans er så morsomt! Han er alltid på hugget, og kan gjøre de mest kjedelige ting morsomt. Personlig liker jeg godt denne typen gutter. Latter er så viktig i et forhold. 

Når du vil at ting skal være litt mer seriøst, kan du prøve å satse på the “old” guy. Ha-ha, the old guy hørtes jo litt gammelt ut, men dere skjønner hva jeg mener. Den litt mer erfarne gutten som er noen år eldre enn deg. Han har en del år med erfaringer å skryte av og du kan bestandig gå til ham om det er noe du lurer på. Han sitter med mye kunnskap, har framtidsplanene i orden og er til å stole på. Men er du ung (og dum), kan dette bli for mye i lengden. Det har i alle fall jeg erfart.

Da er det på tide å finne seg noe fint å se på. The pretty guy vil da være den perfekte løsningen. Han er kjekk, good looking, sexy eller handsome. Kall det hva du vil. Han er rett og slett fin å se på. Dette kan være en veldig god egenskap, pass bare på at han har noe i mellom øra. Det kan fort bli kjedelig om han ikke kan stimulere deg intellektuelt. Tro meg, I’ve been there. Møtte en skikkelig good looking guy for noen måneder siden, men da han åpnet munnen kom det bare rare lyder ut. Ha-ha, han gikk tomhendt hjem for å si det sånn.

Jeg får vel konkludere med at det finnes mange typer gutter der ute, og man er veldig heldig hvis man finner den rette. Selv ville jeg valgt en gutt som er en kombinasjon av de ulike typene jeg beskrev ovenfor. Men om jeg finner ham, gjenstår ennå å se.

Hvilken type gutt liker dere?

24 kommentarer

Siste innlegg