Need more sleep!

I det siste har det vært lite med søvn, spesielt når jeg jobber så mye som jeg gjør. Klokken 6 må jeg stå opp for å komme meg på jobb, det er tidlig for ei som er vant med å sove så lenge hun vil! Anyways, problemet nå er at jeg går rundt i halvsøvne hele tiden og da er det mye rart som blir gjort. I natt våknet jeg plutselig klokken 1, ser på telefonen og der ligger det en ulest melding. Glad og fornøyd tror jeg at jeg svarer noe fornuftig, og etter ei lita stund kommer det en ny melding. Det neste jeg husker er at jeg våkner klokken 6 med telefonen godt plantet i hånda.

Dere kan tenke dere til hvor flau jeg ble da jeg leste alt det rare jeg hadde prestrert å skrive. Jeg hadde blandet sammen vokalene, latt være å svare på spørsmålene han stilte meg, og bare skrevet masse tull. Hahah, jeg må bare le. Tror jeg skal begynne å gjemme telefonen min, slik at dette ikke skjer igjen. 

Gjør dere mye rart i søvne?

23 kommentarer

Siste innlegg