You’re perfect!

Forleden dag møtte jeg Jacob, søskenbarnet til pappa, for å vandre gatelangs i Stavanger by. Byen er en av de koseligste byene jeg vet om, det eneste negative er brosteinene som ødelegger de høyhælte skoene mine! Dere skulle sett meg på fredag da jeg balanserte fra stein til stein på mine brune Steve Madden. Gutten som holdt meg med selskap holdt på å le seg ihjel av de rare gåmønstrene mine.

Jacob og jeg dro innom hans far som er hjertespesialist. Dette passet meg veldig godt siden jeg syns hjerte er så interessant. Han fortalte meg den lange prosessen han måtte igjennom for å bli spesialist, og viste meg rundt på kontoret. Helt til slutt fikk jeg han til å ta ultralyd av hjertet mitt, for å finne ut om gutten jeg liker hadde ødelagt det helt eller ei. Dette er hva hjertespesialisten ga meg til svar: “Du er like perfekt innvendig som du er utvendig!

Dette er et apikalt 4 kammerbilde av hjerte mitt. Kult, ikke sant?

Etter jeg fikk konstantert at jeg hadde et friskt og raskt hjerte, dro vi for å hente lille Isa i barnehagen. Isa er forresten tremeningen min. Hadde aldri møtt henne før, så det var gøy og endelig få se den lille jenta til Jacob. Farmor er forresten så søt når jeg ber henne om å ta outfit bilde av meg. “Sånn, nå har jeg trykket på knappen Hanna“, og så er vi ferdig. Det blir ikke noe lang bildeserie her i gården nei, bokstavelig talt. Jeg har på meg skjørt og belte fra American Apparel, genser fra Gina Tricot, sko Steve Madden og veske Louis Vuitton.

Har dere tatt ultralyd av hjerte før?

33 kommentarer

Siste innlegg