The other chick

Tror dere ikke Andreas og jeg lagde en 10 minutters lang film til dere i går, og når jeg skulle åpne filmen for å redigere var 9 minutter og 47 sekunder av filmen borte. Bare 13 sekunder av filmen var der, noe som irriterer meg grenseløst. Da får dere ikke høre alt det morsomme vi hadde å fortelle, eller se det spennende intervjuet jeg gjorde med Andreas. Legger likevel ved de første 13 sekundene av filmen, så kan dere få en smakebit på den tørre humoren vår. Legger også ved alle bildene Andreas og jeg har knipset og film av hva jeg holder på med foran speilet før jeg går ut!

Sangen i bakgrunnen er den nye yndlingssangen min. Jojo med the other chick! Ikke le av hvor tullete jeg ser ut når jeg synger. Sangen har så mye energi at det er umulig å la være.

Hva syns dere om sangen?

18 kommentarer

Siste innlegg