Seriøst azz

I det siste har det vært utrolig mange som har spurt om jeg ikke kan sende et bilde av meg selv til dem. Jeg blir spammet av spørsmålet både på facebook, meldinger og e-mail. Dette får meg til å tenke på en ting, og det er gamle dager når man sendte bilder til hverandre via.. Wait for it… MSN! Husker det første jeg gjorde når jeg kom hjem fra skolen var å sette meg foran dataen og skru på msn. Var min daværende forelskelse pålogget boblet kroppen over i lykke, og jeg var rask med å skrive “Heiiiii”. Viktig å få med alle I-ene, hvis ikke ble det ikke noe ordentlig Hei.

Etter den standard, meningsløse hva-gjør-du-samtalen kom spørsmålet om man ikke kunne sende bilder til hverandre. Jeg husker alle bildene havnet i mappen “mottatte-filer” og hadde du mange bilder i denne mappen var du kul. Jeg skulle likt og gått tilbake til min gamle PC å se på alle bildene i den mappen. Haha, kan tenke meg det finnes mye rart der. Eller bedre, gå tilbake til MSN-loggene å lese igjennom samtalene jeg hadde med ulike gutter. Da blir jeg nok blindet av alle Z-ene. Det var viktig å skrive “Kooz og Klemz”, “Kniiz og Fniiz” og det beste av dem alle: “Azz”. Haha, har ikke telling på hvor mange ganger jeg skrev “Seriøst azz”. En ekte Fjortiz med andre ord.

Noen som kjenner seg igjen?
Noen som bruker MSN nå til dags? 

33 kommentarer

Siste innlegg