Hvor jobber du?

Siden jeg har nevnt at jeg jobber i sommer, er det naturlig at noen av dere lurer på hvor. Kan ikke si at jeg jobber på noe fancy eller spennende plass, men folkene jeg jobber sammen med er hyggelige og da går arbeidsdagen fortere. Uansett, jeg jobber på rehabavdelingen på et sykehjem. For meg er det kjempemessig siden jeg lærer noe nytt hver dag. Enten det er sykdomslære, behandling eller anatomi så er det relevant til høsten. Og til høsten må jeg være fit for fight

Jobben er forresten totalt forskjellig fra min forrige jobb! Haha, da gikk det i oransje skjorter og glitterslips. Klarte desverre ikke å selge så mye av de skjortene. Slipset gikk det heldigvis litt bedre med..

Hvor jobber dere i sommer?

Fikk forresten det søteste bildet i mailboksen min i sted. Aw, kjenner det kiler i magen bare jeg tenker på det. hihi ♥

25 kommentarer

Siste innlegg