Dagens antrekk!

Da var det kanskje på tide å legge ut dagens antrekk igjen. Er alt for lenge siden sist. Jeg har fått helt dilla på bukseseler, og bruker det så og si til alt jeg har på meg for tiden. Syns det gjør antrekket litt tøffere, og det passer meg egentlig ganske godt nå som jeg er lei av å være søt og snill!

Shorts og genser er fra Gina Tricot, bukseselene er kjøpt på H&M og skoene er fra Steve Madden. Kjenner jeg savner Steve Madden. Skal helt klart hamstre med meg et par sko eller to når jeg drar til New York om 3 uker!

I ettermiddag må alle som bor i Trøndelag, eller skal besøke Trøndelag i sommer følge med. Jeg har et spennende prosjekt på gang med Annette som jeg startet bare for dere. Tror det kan bli veldig gøy, så håper jeg dere viser interesse.

Hva syns dere om antrekket?

44 kommentarer

Siste innlegg