Svett i øret!

I går snakket jeg timesvis i telefonen med en gutt jeg ikke har snakket med på lenge. Det var hyggelig at vi nå har kommet til et punkt i livet hvor vi kan snakke sammen igjen. Og når jeg først får lov til å snakke, skal jeg love dere at det ingen ende vil ta. Jeg snakket i vei om livet, gutter, sladder, skole, gutter, USA og nevnte jeg gutter? Haha, stakkar han som måtte sitte å høre på. Men innerst inne vet jeg at han liker det. Bare se på hva han skrev til meg på facebook etter den fine samtalen vår.

 

Hahah! Kunne virkelig ikke sagt det bedre selv. Når jeg først begynner å prate, holder jeg aldri kjeft. Ofte jeg må ta meg selv i nakkeskinnet å la andre få komme til ordet. Vil ikke virke selvopptatt heller.


Liker dere å snakke i telefonen?

ps: lik meg på facebook her! ♥

33 kommentarer

Siste innlegg