Svarer på spørsmål – Godt og blandet

Da kommer del 5, altså siste del av spørsmålsrunden jeg har hatt gående siden mars. Eller, det har gått fra mars til juni før jeg har klart å poste alle 5 filmene. Haha, treg sa du? Denne gangen handler det om alt og ingenting. Samlet opp alle de spørsmålene jeg ikke hadde noen spesiell kategori til, og svarte så bra jeg bare kan. Oda er til og med gjestesvarer. Der svarer hun på spørsmålet om det hender at folk undervurderer meg på grunn av utseende! Jeg viser også en videosnurt av soverommet mitt i San Francisco og av mine 3 yndlingsplasser i verden. Mye spennende snadder med andre ord!

Jeg vet forresten at jeg av og til lager emh-lyder, og at jeg har en tendens til å ta på mitt eget hår. So no need to tell me that. Det er faktisk umulig å snakke kontinuerlig i 7 minutter uten å poppe ut med irriterende småord. Uansett, her kommer svarene.

Hva syns dere?
Hva er deres yndlingssang for tiden? 

Sangene som er med i videoen er:

Introsang: The Band Perry – If I Die Young
La Manga – Vegas – NY-sang: R.I.O. – Like I Love You
Yndlingssang: Klubnjak 2010 – Tony Igy 
Rommet mitt-sang: Too Far Gone – Skriv dæ en sang
Frokostsang: Ke$ha – Blow 

 

47 kommentarer

Siste innlegg